خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، اجتماع بزرگ عاشقان امام رضا (ع) با نام لبیک یا امام رضا در بارگاه امام زاده سعدالله روستای شاهرخت برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۵۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، اجتماع بزرگ عاشقان امام رضا (ع) با نام لبیک یا امام رضا در بارگاه امام زاده سعدالله روستای شاهرخت برگزار شد.

در این اجتماع بزرگ هزاران نفر از مردم شهرستان با پای پیاده از مسیرهای مختلف خود را به استان مقدس امام زاده سعدالله ابن موسی الکاظم رساندند تا عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت نشان دهند.

حجت الاسلام عابدی در این مراسم و در اجتماع عظیم عاشقان امام رضا(ع) با تسلیت ایام شهادت امام رضا(ع) اظهارداشت: اگر همه ما همت کنیم و در برابر مشکلات اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر کنیم و تذکر لسانی بدهیم جلوی بسیاری از مشکلات گرفته می شود.

وی با تاکید بر پیروی از ولایت فقیه،خاطرنشان کرد: باید باور کنیم که کشور جمهوری اسلامی ایران،کشور ولایت است وهر جا که به ولایت فقیه تمکین کردیم در آنجا موفق بوده ایم.

عابدی با اشاره به شعار بحث اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تاکید کرد: باید باور کنیم که مشکلات کشور فقط در داخل کشور حل می شود.

گفتنی است، همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) زیرکوه به سوگ امام هشتم نشست و مراسم پرشورعزاداری عاشقان رضوی با مداحی حاج امیر نعیمی در شاهرخت برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها