نخبه بسیجی در گفتگو با «بسیج»:
غفاری مقدم گفت: برخی از مسئولین احساس می کنند که ما باید دست نیاز به سمت قدرت های شرقی یا غربی دراز کنیم این درحالی است که تفکر بسیجی در مقابل اجانب تسلیم نمی شود.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۶۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، سومین جشنواره سراسری مالک اشتر با حضور 900 نفر از مدیران موفق پایگاه های نمونه بسیج سراسر کشور همزمان با هفته بسیج برگزار شد.

در این میان سعید غفاری مقدم، مسئول پایگاه بسیج شهر زابل به عنوان یکی از برگزیدگان جشنواره انتخاب و با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رییس سازمان بسیج مستضعفین مورد تجلیل قرار گرفت.

مسئول پایگاه بسیج زابل با اشاره به اهم فعالیت ها و برنامه های خود گفت: افتخاری بود تا به عنوان برترین رده بسیج مستضعفین از کانون بسیج شهر زابل انتخاب شدم گفتنی است کسب رتبه برتر در جشنواره سراسری مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین یکی از افتخارات من بود که موفق به دریافت لوح تقدیر به عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین شدم.

وی با اشاره به نقش بسیج در موفقیت و پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: ما تجربه تفکر بسیجی را در زمان 8 سال جنگ تحمیلی داشته ایم که با کمترین امکانات و شدیدترین تحریم ها توانستیم با تکیه برنیروهای بسیجی و جوان نیازهای خودمان را برطرف کنیم.

غفاری مقدم اظهارکرد: اما متأسفانه می بینیم برخی از مسئولین احساس می کنند که ما باید دست نیاز به سمت قدرت های شرقی یا غربی دراز کنیم تا کشور را به توسعه برسانیم این درحالی است که تفکر بسیجی در مقابل اجانب تسلیم نمی شود.

وی افزود: امروز مقام معظم رهبری چندین بار بر روی بحث اقتصاد مقاومتی تأکید دارند اما مسئولین دراین زمینه سهل انگاری می کنند و نمونه بارز آن قراردادهای نفتی و... است که با تفکر اقتصاد مقاومتی در تضاد است.

غفاری خاطرنشان کرد: اگر قرار است اقتصاد مقاومتی که مدنظر مقام معظم رهبری است را اجرا کنیم باید به تفکر بسیجی برگردیم تفکر بسیجی به معنای احساس مسئولیت، تعهد در برابر انقلاب و شناخت جامع از شرایط مکانی و زمانی خود است
ارسال نظرات