خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه لنجان گفت: اعضای گروه انحرافی «حلقه شعور کیهانی» که به تبلیغ به‌نفع فرقه‌های منحرف و مخالف اسلام و فریب مردم با ارائه توصیه‌های پزشکی و درمانی در لنجان مشغول بوده، دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۷۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ حجت‌الله صفرپور با اشاره به دستگیری یکی از سرتیم‌های گروه انحرافی عرفان حلقه در شهرستان لنجان اظهار داشت: این گروه انحرافی با 18 عضو شامل 4 مرد و 14 زن به‌مدت بیش از یک سال، به ترویج حلقه شعور کیهانی در چند شهر از شهرستان لنجان پرداخته بودند.

وی با اشاره به عدم رعایت مسائل اخلاقی و عفاف و حجاب در جلسات رسمی و کشف حجاب در جلسات غیررسمی توسط اعضای این گروه افزود: تبلیغ به‌نفع فرقه‌های منحرف و مخالف اسلام، تشکیل جلسات انحرافی، توهین به مقدسات، توزیع و تکثیر ابزارهای سمعی و بصیری غیرمجاز و تحصیل مال نامشروع و کلاه‌برداری از جمله اقدامات این گروه انحرافی به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه لنجان با اشاره به استفاده غیرمجاز از عنوان‌های علمی توسط اعضای این گروه انحرافی تصریح کرد: این گروه در حوزه پزشکی دخالت غیرحرفه‌ای داشته و به مخاطبان خود، توصیه پزشکی و درمانی ارائه کرده‌اند، همچنین این گروه انحرافی برای جذب افراد، متناسب با آسیب‌های موجود در مخاطبان، آنان را جذب کرده و افراد جذب‌شده به‌دنبال درمان بیماری و یا مشکل خانوادگی خود بوده‌اند.

وی با اشاره به کشف مقادیری مشروبات الکلی و مواد مخدر در محل تجمع دستگیری این گروه انحرافی گفت: عملیات دستگیری این گروه به‌صورت غافلگیرانه و با هماهنگی مقام قضایی انجام شد و دستگیرشدگان تحویل مقامات قضایی شدند.

صفرپور با اشاره به سازمان‌دهی بسیجیان در قالب یک‌هزار و 500 حلقه تربیتی صالحین در شهرستان لنجان بیان کرد: متناسب با آسیب‌ها، تهدیدات معرفتی و انحرافات دینی موجود در هر شهر، برنامه‌ها و جلسات معرفتی در قالب حلقه‌‌های صالحین ویژه بسیجیان در طول سال، برگزار شده که در آن آسیب‌ها و فرقه‌های انحرافی و معرفی اسلام ناب تبیین می‌شود، همچنین در راستای اجرای نهضت روشنگری موضوع انحرافات دینی برای عموم مردم و بسیجیان تشریح می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها