رییس مرکز ملی فضای فضای مجازی در گفتگو با «بسیج»:
رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: به لطف خدا اگر پروژه پیام رسان «سلام» به نتیجه برسد، اعتقاد بنده این است که کار بسیار بزرگی، آن هم در سطح ملی انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۸۵۴۸۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای فضای مجازی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به تنوع فعالیت های بسیج گفت: فعالیت های بسیج از تنوع بسیار خوبی برخوردار است این تنوع شامل موضوعات اجتماعی، فرهنگی واللخصوص علمی است.

وی در ادامه عنوان کرد: در عرصه فرهنگی تلاش های بسیار خوبی در آشنایی آحاد جامعه با مناطق جنگی از طریق برگزاری اردوهای راهیان نور شده و بسیج تاکنون توانسته اجتماع های بزرگی را به مناطق جنگی جنوب ببرد و تحت پوشش کارهای فرهنگی قرار دهد، این موضوع شایسته و قابل تقدر است بنده هم به نوبه خود برای همه مسئولان و بسیجیان که در این امر فعالیت می کنند آرزوی توفیق روزافزون دارم.

دبیر شورای عالی فضای فضای اظهار داشت: در حوزه سایبر و فضای مجازی بسیج پروژه های خوبی را آغاز کرده است. پروژه هایی که ما در بازدید از این نمایشگاه مشاهده کردیم پروژه های خوب و قابل توجهی محسوب می شوند.

فیروزآبادی همچین به تولید و فعالیت پیام رسان «سلام» اشاره کرد و افزود: به لطف خدا اگر پروژه پیام رسان «سلام» به نتیجه برسد، اعتقاد بنده این است که کار بسیار بزرگ آن هم در سطح ملی انجام شده است.

وی در پایان گفت: هدف ما در بحث شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها بومی سازی و ساخت آن ها به دست متخصصان داخلی است، در حقیقت نظر ما است که قابلیت های این پیام رسان ها مورد پسند مردم ما باشد.


ارسال نظرات