به مناسبت هفته بسیج

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی حوزه های بسیج شاهرود+تصاویر

نمایشگاه اقتصادمقاومتی به همت بسیج سازندگی سپاه شاهرود با حضور حوزه های مقاومت بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۵۰۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بسیج در شاهرود برگزار شد.

در این نمایشگاه پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات و روستایی و عشایری و بسیج کارگری و اصناف شاهرود غرفه هایی را برای تحقق اقتصاد مقاومتی برپا کردند.

در این نمایشگاه تصاویر اردوهای جهادی و خوداشتغالی های انجام شد و فعالیتهای محرمیت زدایی وعرضه محصولات تولیدی بسیجیان ازقبیل صنایع دستی نمد و عسل در معرض دید علاقمندان قرار گرفت و سود حاصل از فروش این محصولات صرف امور خیریه در بسیج شد.

جعفر اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود در گفت و با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ارائه محصولات اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی و ارائه راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی و ارائه محصولات خوداشتغالی و فروش این محصولات و آشنایی مردم با فعالیت های بسیج در این عرصه برپا شد.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای عموم در مرکز شهر شاهرود دایر و بازدیدکنندگان محصولات محلی و اشتغالزایی بسیجیان را نزدیک مشاهده نمودند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار