نخبه بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

بسیجیان در قبال انقلاب متعهد اند

داور گفت: بسیجیان در قبال ارمانهای انقلاب تعهد عظیمی باید داشته باشند.آنها در قبال پیوند وبیعت با ولایت ایمان و اخلاص شهادت طلبی تواضع و صمیمیت وداشتن بصیرت و غیره متعهد اند.
کد خبر: ۸۷۸۵۵۲۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، سومین جشنواره سراسری مالک اشتر با حضور 900 نفر از مدیران موفق پایگاه های نمونه بسیج سراسر کشور همزمان با هفته بسیج برگزار شد.

در این داریوش داور، نخبه بسیجی به عنوان یکی از برگزیدگان جشنواره انتخاب و با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رییس سازمان بسیج مستضعفین مورد تجلیل قرار گرفت.

این نخبه بسیجی با اشاره به اهم فعالیت ها و برنامه های خود گفت: کسب رتبه برتر در جشنواره سراسری مالک اشتر سازمان بسیج مستضضعفین یکی از افتخارات من بود که موفق به دریافت لوح تقدیر به عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین شدم.

وی با اشاره به نقش بسیج در موفقیت و پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: بسیجیان در قبال ارمانهای انقلاب تعهد عظیمی باید داشته باشند.پیوند وبیعت با ولایت ایمان و اخلاص شهادت طلبی تواضع و صمیمیت وداشتن بصیرت و... از جمله تعهد های بسیجیان است.

داور عنوان کرد: آنها با ید در عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، علمی،فرهنگی و معنوی به انقلاب اسلامی خدمت کرده و در رفع مشکلات انقلاب بکوشند و لذا با توجه به اینکه رهبری یکی از ارکان مهم هر انقلابی است در تبیین پیروزی و سپس هدایت و تداوم ان نقش اساسی دارد از این رو پیوند رهبری و مردم در انقلاب اسلامی بسیار مهم و تاثیر گذار است و اطاعت از رهبری اقدامی است در جهت تداوم انقلاب و حمایت از ان و بسیج می تواند با اتصال رشته ولایت و رهبری و مردم خود را حفظ نموده و رسالت خویش را به انجام رساند.


ارسال نظرات