تولیت امامزاده محمد عابد(ع) تصریح کرد: برای رفاه حال زائرانی که چادر شخصی همراه ندارند کیوسک چادری در بیرون از امامزاده به صورت شخصی ایجاد شده که فعالیت این کیوسک نیز ارتباطی با امامزاده ندارد.
کد خبر: ۸۷۸۵۵۳۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در آخرین روزهای ماه صفر بود که خبرگزاری ایکنا تیتری را با این مضمون که زیارت امامزاده محمد عابد (ع) اراک برای بانوان غیرچادری پولی شد را منتشر کرد که به تبع در فضای مجازی واکنش‌هایی را نسبت به این موضوع شاهد بودیم.

به دنبال انتشار این خبر تولیت آستان امامزاده محمدعابد(ع) مشهد میقان اراک جوابیه‌ای را در اختیار این خبرگزاری قرار داد که متن آن به شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام حسینخانی با تاکید بر اینکه کیسک توزیع چادر ارتباطی با این آستان ندارد، گفت: به منظور پیشگیری از بیماری‌های پوستی و قارچی، زائران خواهر امامزادگان ملزم به استفاده از چادرهای شخصی برای انجام اعمال زیارت هستند.

وی افزود: دلیل این اقدام  نیز ابلاغیه مرکز بهداشت اراک به هیات امنای امامزاده محمد عابد(ع) در خصوص لزوم استفاده از چادرهای شخصی برای زائران بود. با توجه به بازدید کارشناسان مرکز بهداشت اراک؛ امکان انتقال و شیوع بیماری‌های پوستی و قارچی از طریق استفاده از چادرهای مشترک وجود دارد.

تولیت امامزاده محمد عابد(ع) تصریح کرد: برای رفاه حال زائرانی که چادر شخصی همراه ندارند کیوسک چادری در بیرون از امامزاده به صورت شخصی ایجاد شده که فعالیت این کیوسک نیز ارتباطی با امامزاده ندارد و زائرانی که چادر شخصی همراه ندارند می‌توانند از امکانات این کیوسک استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات