تیم فوتبال شهرداری اراک در مقابل میهمان خود به تساوی رضایت داد.
کد خبر: ۸۷۸۵۷۰۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی ؛ نماینده اراک در هفته سیزدهم از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر (پنج شنبه)۱۱ آذر ماه و از ساعت ۱۴ در زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد میزبان تیم بالا نشین اروند خرمشهر بود که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
 
ابتدا این تیم اروند خرمشهر بود که موفق شد از روی یک ضربه کاشته دروازه شهرداری را تهدید کنند و برگشت همان توپ که توسط دروازه شهرداری به صورت ناقص دفع شده بود توسط علی محمد چراغی در دقیقه ۱۴ به گل تبدیل شود تا یاران علی نیکبخت از حریف خود پیشی بگیرند.
 
اما در ادامه شاگردان حسین عبدی بیکار ننشسته و حملات زیادی را روی دروازه رقیب خود ترتیب دادند تا در دقیقه ۲۵ سانتر زیبای احمد عربزاد را یاسر گودرزی با یک ضربه سر حساب شده به گل تساوی تبدیل کرد تا هر دو تیم در عدد یک به تساوی برسند.
 
در ادامه این نیمه هر دو تیم موقعیت های جسته و گریخته ای را روی دروازه های یکدیگر به وجود آوردند اما موفق به بازکردن دوباره دروازه رقیب خود نشدند.
 
در نیمه دوم این دیدار با توجه به بارش باران و لغزش زمین کمی از کیفیت بازی دو تیم کاسته شده و بیشتر توپ در میانه میدان در جریان بود و  شاهد بازی فیزیکی بین بازیکنان دو تیم بودیم که در این بین سوت های داور مسابقه در اکثر مواقع به سود تیم میهمان به صدا در می آمد که خود باعث از بین رفتن تمرکز بازیکنان شهرداری شده بود.
 
تیم شهرداری با ترکیب اولیه محمد رضا خزایی، علی رضا عبادی، علیرضا رضایی، احمد عربزاد ، فرهاد محمدی، مصطفی چتر آبگون، رحیم نوری زاد، محمد احمد لو، محمد گرجی، یاسر گودرزی و ساسان رفیعی پا به میدان این مسابقه گذاشت و در ادامه سعید مشهدی، حمید حیدری و اشکان صالحی به ترتیب جایگزین مصطفی چتر آبگون، محمد گرجی و ساسان رفیعی شدند.
 
گفتنی است شهرداری اراک تا به اینجای مسابقات با ۱۲ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.
ارسال نظرات