هفته چهارم لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران با شکست تیم هندبال نوین قطره مهر پارسه مرودشت با نتیجه ۳۶ بر ۳۲ مقابل تیم هندبال هپکوی اراک پایان یافت.
کد خبر: ۸۷۸۵۷۰۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی: هفته چهارم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور از بیست و نهمین دوره لیگ برتر، عصر پنجشنبه با دو دیدار همزمان در دو شهر کشور برگزارشد که تیم هندبال هپکوی اراک میزبان تیم هندبال نوین قطره مهر پارسه مرودشت بود.
 
در این مسابقه که در سالن اختصاصی هندبال شرکت هپکو پیگیری شد، تیم هندبال هپکو اراک در شرایطی مقابل میهمان خود قرار گرفت که از سه بازی انجام شده و کسب دو امتیاز در ردیف چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشت و تیم میهمان هم با انجام دو بازی و کسب دو امتیاز، در ردیف هشتم جدول رده بندی لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفته بود.
 
تیم هپکوی اراک به سرمربیگری ایرج رضایی، با آهنگ پیروزی پا به میدان گذاشت تا شاگردانش ثابت کنند با توجه به شرایط اقتصادی که تیم با آن دست به گریبان است، با غیرت بازیکنان و درایت مدیریت مربی می تواند پیروز میدان باشد.
 
از سوی دیگر، تیم نوین قطره مهر پارسه مرودشت با در اختیار داشتن چند بازیکن مطرح قصد داشت تا با شکست تیم هپکو به امتیاز خود بیفزاید تا به رده بالاتر جدول لیگ صعود کند.
 
در ست اول تیم هپکوی اراک، با یار گیری خوب و شناخت موقعیت های به دست آمده و گرفتن ابتکار عمل از تیم مقابل پس از ۳۰دقیقه تلاش، بازی را با نتیجه ۲۹بر۲۲ به سود خود پایان داد و پیروز میدان شد.
 
در ست دوم شاگردان رضایی سرمربی تیم هندبال هپکو اراک کار را به خوبی دنبال کردند که در نهایت مسابقه با نتیجه ۳۶بر۳۲پایان یافت و تیم هندبال مرودشت مغلوب تیم هندبال هپکوی اراک شد.
 
براساس این گزارش محمدرضا قضات، امیر احمدی و علی گنجی از تیم هندبال هپکوی اراک و مسلم کاظمی و سعید رضا اقدام از تیم هندبال نوین قطره مهر پارسه مرودشت از داور اخطار دریافت کردند.
 
ایرج رضایی سرمربی تیم هپکو اراک در حاشیه بازی در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان هپکو در این مسابقه در حوزه حمله به حریف خوب عمل کردند اما در دفاع کارشان رضایت بخش نبود و اگر این نقص وجود نداشت قطعا نتیجه بهتری می گرفتیم .
 
وی افزود: شرایط مالی اگر اجازه دهد، با وضعیتی که تیم از نظر تکنیک و تاکتیک دارد می توانیم در صدر جدول باشیم .
 
گفتنی است داوری این مسابقه را حسین خسرو قدیم و هادی فرش باف بر عهده داشتند.
ارسال نظرات