خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت: کسی حق را ندارد مانع معیشت مردم هندیجان شود و در آب رسانی به زمین های کشاورزی مسؤولان حمایت کنند و نباید گزارشات کذب فرستاده بشود و همچنین از زحمات استاندار و فرماندار برای پیگیری آب زمین های کشاورزی تشکر می شود
کد خبر: ۸۷۸۵۷۷۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،در خطبه های نماز جمعه این هفته امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین احمد ساری اصل ضمن سفارش به تقوای الهی وپرهیز از گناه ومعصیت در مصلای مسجد جامع شهرستان اظهار کرد:حملات تروریستی گروه داعش را در حله که به خاک وخون کشیدن زوار اربعین حسینی(ع)که منجربه شهادت رسیدن جمعی از هموطنان ایرانی شده را تسلیت گفته ومحکوم می کنم.

وی افزود:آمریکا با تصویب تحریم مجدد ۱۰ساله برعلیه ایران هیچ کاری به پیش نخواهد برد وملت قهرمان ایران در تمام عرصه با کمک دولتمردان پیشرفت های قابل قبولی دارند و همچنان با توکل برخدا و پیروی از رهبر انقلاب موفق و پیروز هستند.

وی بابیان روز تصویب قانون اساسی در ایران گفت:گرامی میداریم روز ۱۲آذر که قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب شد که امام راحل فرمودند کسانی که با قانون مخالفت کند در اصل با اسلام مخالفت کرده است .

ساری اصل امام جمعه هندیجان عنوان کرد:روز دانشجو را پیش داریم که تبریک گفته می شود وهمچنین کارهای فرهنگی دردست جوانان خوش ذوق کشور مخصوصا دانشجویان است ودانشگاه ها با تربیت جوانان مؤمن وانقلابی تفکرات بسیجی و استکبار ستیزی راپرورش بدهند.

وی با اشاره به بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان بیان کرد:مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان کشور فرمودند مواظب تحرکات فریبکارانه دشمنان اسلام ومخصوصا آمریکا که نقض کننده برجام هستند باشند و با نیروی ایمان هوشیار وبابصیرت گام بردارند.
 




ارسال نظرات
پر بیننده ها