نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با یاد آوری اینکه بد عهدی امریکا و مواضع خبیثانه در ذات استکباریش نهفته است گفت:اگر امریکا به عهد اعتقاد داشت و برآن اصرار می کرد جای تعجب داشت لذا ما هم برنامه هایی برای مقابله آماده کردیم.
کد خبر: ۸۷۸۵۸۰۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این نابخردانه عمل کردن آنان سابقه‌ای دیرینه دارد و مربوط به دیروز و امروز نیست، افزود: ما مردانه عمل کردیم، نسبت به عهد خود وفا کردیم و این تعبیری به‌جاست که آمریکا اصلاً قابل اعتماد نیست؛ وقتی آنچه که می‌گویند عمل نمی‌کنند برخورد منافقانه است.

ولی‌الله نانواکناری درباره تصویب تحریم علیه ایران در سنای آمریکا، اظهار کرد: تا مصوبه مجلس سنا به تأیید رئیس‌جمهور آمریکا نرسد اعتبار قانونی ندارد.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر فرض بر این می‌گیریم این موضوع مورد تأیید قرار گیرد، مگر تاکنون نسبت به برجام بدعهدی نکردند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نسبت به تعهدی که دادیم عمل کردیم، حال اگر از این به بعد آمریکا نسبت به عهد خود وفا نکرد و آن را به‌عنوان نقض برجام تداوم بخشید ما هم اقدام مقابله به مثل می‎کنیم و آنچه که وظیفه خودمان می‌دانستیم از گذشته همان روال را ادامه می‌دهیم و انشاءالله با قوت و توان بیشتر کارمان را پیش می‌بریم.

وی در پایان با اشاره به اینکه جهانیان نیز حتماً متوجه اقدام غیرعاقلانه سران آمریکا شدند، گفت: این بدعهدی و اقدام غیر دیپلماسی را محکوم می‌کنیم و حتماً با برخورد قاطع مواضع خود را در پیش می‌گیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها