دانشجویان بسیجی با برگزاری نشست های پرسش و پاسخ از مسئولان به صورت شفاف و صریح دغدغه های انقلابی، معرفتی، سیاسی، بصیرتی و ارزشی خود را بیان می کنند و انتظار دارند طرف مقابل نیز با صراحت و صداقت پاسخ دهد.
کد خبر: ۸۷۸۵۸۳۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی مازندران؛شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران با بیان اینکه دانشجویان بسیجی خواستار شفافیت موضوع و صراحت در بیان نسبت به مسئولان هستند، اظهار کرد: دانشجویان بسیجی با برگزاری نشست های پرسش و پاسخ از مسئولان به صورت شفاف و صریح دغدغه های انقلابی، معرفتی، سیاسی، بصیرتی و ارزشی خود را بیان می کنند و انتظار دارند طرف مقابل نیز با صراحت و صداقت پاسخ دهد.

شهرام نوری گفت: اعلام موضع یک مسئول در مقابل مطالبه دانشجو بسیار حائز اهمیت است و مسئول باید بداند این مطالبه نشات گرفته از خواست مردم می باشد.

وی افزود: در راستای طرح مباحث صریح و شفاف، دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با همکاری تشکل های دانشجویی و ریاست دانشگاه نشستی را با موضوع صریح و شفاف با نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، برگزار کردند.

نوری در ادامه گفت: در این جلسه مباحث منطقه، بررسی برخی جریان های داخلی، مطالبه از بیکاری مهندسان مازندرانی و بررسی وضعیت اقتصادی استان مطرح شد که دانشجویان بسیجی در این جلسه بسیار فعال و مطالبه گر ظاهر شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها