فرمانده پایگاه بسیج طلاب الزهراء بوشهر در گفت و گو با «بسیج»:
معاون فرهنگی حوزه علمیه به نقش تفکر بسیجی در موفقیت اشاره و بیان کرد: وجود این تفکر بسیجی قطعا در موفقیت بنده تاثیرگذار بوده،همچنان‎که وجود این نوع تفکر در پیشبرد عموم جامعه نیز می‎تواند خیلی اثرگذار باشد.
کد خبر: ۸۷۸۵۸۴۰
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
فاطمه مجاهد فرمانده پایگاه بسیج طلاب الزهراء بوشهر و برگزیده همایش مالک اشتر در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص دلایل برگزیده شدن در این همایش به عنوان نخبه بسیجی بیان کرد: جذب حداکثری بسیج و سازماندهی بسیجیان در قالب حلقه‎های صالحین و برگزاری آن به صورت منظم از این دلایل است.

این فرمانده پایگاه بسیج ادامه داد: کار کردن روی موضوعات کاربردی و استفاده از استاد راهنماهای مطرح کشوری در این حلقه‎ها و راه اندازی کارگروه‎های تخصصی از جمله کارگروه بصیرتی-سیاسی، اقتصاد مقاومتی، پاسخ به شبهات، جذب و تبلیغ و.. بین طلاب، از دلایل دیگر انتخاب بنده به عنوان برگزیده شدن در این جشنواره بود.

وی در ادامه این مطلب در خصوص این کارگروه‎ها توضیح داد: این کارگروه‎ها به منظورتخصصی کردن طلبه‎ها صورت گرفت تا با توجه به نیاز جامعه به بدنه جامعه تزریق شوند و در تشکیل این کارگروه‎ها مبنا و اساس کار را فرمایشات مقام معظم رهبری قرار دادیم چرا که ایشان تفکری تیزبین دارند و جلوتر و بهتر از همه مشکلات و آسیب‎های جامعه و نیازهای جامعه را تشخیص می‎دهند.

فرمانده پایگاه بسیج طلاب الزهرا بوشهر به نقش تفکر بسیجی در موفقیت خود اشاره کرد و اظهار داشت: وجود تفکر و روحیه بسیجی قطعا در موفقیت بنده تاثیرگذار بوده، همچنان‎که وجود این نوع تفکر در پیشبرد عموم جامعه نیز می‎تواند خیلی اثرگذار باشد.

این نخبه بسیجی در خاتمه خاطرنشان کرد: به عموم جامعه این توصیه را می‎کنم اگر مبنا را سخنان مقام معظم رهبری قرار دهید مسلما به آن اهدافی که می‎خواهید می‎رسید و جامعه کم‎ترین آسیب را خواهید دید.
ارسال نظرات