امام جمعه اصلاندوز با اشاره به تمدید 10 ساله تحریمها از سوی امریکا گفت:دولت به نقض برجام توسط آمريكا واكنش نشان دهد.
کد خبر: ۸۷۸۵۸۵۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، حجت الاسلام "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به روز اربعین حسینی گفت: حدود 25 میلیون زائر ابا عبدالله الحسین(ع) در کربلا حضور داشتند با اینکه دشمنان تهدید می کردند اما عاشقان اهل بیت با پای پیاده و سواره خودشان را به حرم رساندند.

وی از کشور عراق بخاطر پذیرایی از زائران حسینی قدردانی کرد و گفت:متاسفانه در شهر حله عراق عده زائران با دسیسه های آمریکا و اسراییل به شهادت رسیدند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به ضایعه دردناک قطار تبریز-مشهد و درگذشت تعداد 48 نفر از زائران امام رضا(ع) افزود:پیگیری این موضوع از سوی مسئولان خواسته‌ همه مردم است.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین به تمدید10 ساله تحریمها از سوی امریکا نیز اشاره کرد و گفت:تمدید تحریمها نقض برجام از سوی آمریکاست و دولت در این زمینه قاطعانه به دشمن واکنش نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن بد عهد است افزود:برخی ها در زمینه برجام عجله کردند، آمریکا با تزویر و با ظاهر سازی تعهد نامه عمل کرده است اما انها بارها تهدید و تحریم می کنند که امیدواریم مسئولان با این مساله جدی برخورد کنند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به فیش های حقوقی هم گفت: هنوز دولت در این جهت قدم بر نداشته است بطوریکه سخنگوی دولت این فیش ها را حقوق های نامتعارف می خواند که باید دولت در این زمینه شفاف سازی کند.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه به سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت:قانون اساسی به نفع ملت است الان حقوق های نجومی خلاف قانون اساسی است.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل مخالفت با قانون اساسی را مخالفت با اسلام ناب محمدی دانست و افزود:همه ما باید مطیع قانون باشیم و در برهه های مختلف آن را سرلوحه کارها و برنامه های خود قرار دهیم.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه بخش هایی از حلب سوریه توسط ارتش آزاد شده است گفت:مردم این مناطق به پتو و لباس های گرم نیاز دارند که دعوت می شود مردم و خیرین در این امر خیر کمک دهند و کالا و اجناس مورد نیاز را تهیه کنند.

وی در پایان فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) را تسلیت گفت.

ارسال نظرات