مدیرجهاد کشاورزی کوثر گفت: با توجه به تجربه موفق کشت انتظاری حبوبات در این شهرستان و افزایش عملکرد و رضایت عمومی کشاورزان، ترویج و کشت انتظاری حبوبات خصوصاً عدس در کوثر عملیاتی خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۵۸۵۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، خیبرعلی جلیلی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوثر با اعلام این خبر گفت: یک دوره کارگاه آموزشی توجیهی انتظامی جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز اراضی و باغات و پیشگیری از سرقت با حضور مسولان نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد.

جلیلی افزود: این کارگاه در راستای شناساندن اهمیت اراضی ملی و ضرورت صیانت آحاد جامعه از این موهبت الهی اجرا و کشاورزان با تغییر کاربری غیر مجاز و پیشگیری از آن آشنا و توجیه شدند.

وی اظهار کرد: در ادامه این کارگاه یک دوره کارگاه آموزشی کشت انتظاری حبوبات با حضور محقق معین استان تشکیل و به سوالات کشاورزان در این خصوص پاسخ داده شد.

این مسئول بیان کرد: با توجه به تجربه موفق کشت انتظاری حبوبات در این شهرستان و افزایش عملکرد و رضایت عمومی کشاورزان، با توصیه کارشناسان این کارگاه در جهت ترویج کشت حبوبات مخصوصاً عدس به صورت انتظاری تمهیداتی اتخاذ شد.

این دوره در مرکز جهاد کشاورزی قره قشلاق شهرستان کوثر با حضور بیش از پنجاه نفر از کشاورزان و کارشناسان این بخش تشکیل شد.

گفتنی است که در ادامه دوره توجیهی و آموزشی زنبورداری صنعتی درجه 2 در راستای احیای اقتصاد مقاومتی به همت نمایندگی شرکت گلچین کشت کوثر و اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی ناحیه کوثر در روستای مرشت برگزار شد.


کشت انتظاری حبوبات در شهرستان کوثر
کشت انتظاری حبوبات در شهرستان کوثر

ارسال نظرات