حجت الاسلام و المسلمين توحیدی:

انقلاب اسلامی یک معجزه تاریخی بود

حجت الاسلام توحیدی در یادواره شهدا گفت: بی شک انقلاب اسلامی یک معجزه تاریخی و لطف بزرگ از سوی خداوند متعال بود.
کد خبر: ۸۷۸۵۸۶۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار،یادواره 47 شهید والامقام سه ماهه سوم گرمی، به همت حوزه خاتم الانبیاء شهری و بنیاد شهید و امور ایثار گران در مسجد امام رضا (ع) گرمی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین توحیدی در این مراسم معنوی ضمن تسلیت به مناسبت رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی صلی الله علیه و آله وسلم و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن علیه السلام و شهادتحضرت امام علی ابن موسی الرضا علیه السلام به تمامی محبین اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام گفت: امام رضا(ع) پیوند دهنده دل های گسسته و امام مهربانی هاست و باید محبت و دلدادگی خود را به امامان رئوف و مهربان نشان داد تا آنان در دل ما جای بگیرند.

وی با بیان اینکه اخلاص شهدای ایران اسلامی در تاریخ مثال زدنی است گفت: همه در مقابل شهدا مدیون هستیم و تلاش برای تحقق آرمانهای شهدا ادای دین به شهداست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمی، انقلاب اسلامی ایران را حادثه ماندگار و نقطه عطف تاریخ کشور دانست وگفت: بی شک انقلاب اسلامی یک معجزه تاریخی و لطف بزرگ از سوی خداوند متعال بود.

حجت الاسلام و المسلمین توحیدی با بیان اینکه خوف دشمنان انقلاب اسلامی بخصوص امریکا در منطقه از توپ و تانک جمهوری اسلامی ایران نیست؛ بلکه آن‌ها از اقتدار نظام ما هراس دارند؛ افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران با مردم است و این مردم حاضرند برای آرمان‌های نظام جان و مال خود را بدهند.

وی گفت: ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابل تمام زورگویان به برکت خون شهدای است که در مکتب امام حسین (ع) پرورش یافته اند نه مکتب غرب.

وی سرمایه حقیقی این ملت را خون شهدا عنوان کرد و افزود: آن‌چه امروز جمهوری اسلامی را مقتدر و عزتمند کرده توانمندی و خودباوری است که به برکت خون شهدا حاصل شده است.

در این مراسم شاهی، رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران گرمی هم شهدا را افتخار همیشگی ایران اسلامی دانست، افزود: تا زمانیکه راه و رسم شهدا در کشور گرامی داشته شود گزندی از سوی دشمنان بر میهن اسلامی نخواهد رسید.

مداحی از دیگر برنامه های اجرا شده در این یادواره بود.



ارسال نظرات