خبرهای داغ:
مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: در شهرستان‌های اهواز، رامهرمز و دزفول به ترتیب ۵۰۰، ۳۵۰ و ۴۰۰ نفر از نیروهای بسیجی ۲۸ شهرستان خوزستان در کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۸۵۹۱۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

سرهنگ فیصل طرفی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز با بیان اینکه شورای بسیج محلات به عنوان ستون فقرات بسیج معرفی شده‌اند اظهار داشت: به منظور توانمندسازی، ارتقاء سطح آمادگی و توجیه الزامات کاری و قانونی برای اعضای شورای حوزه‌های مقاومت بسیج خوزستان، کارگاهی دو روزه در در قالب ارائه مطالب آموزشی در خوزستان برگزار می‌شود.

وی  افزود: در این دوره آموزشی اساتید تعلیم و تربیت به ارائه مطالب آموزشی از قبیل امر به معروف و نهی از منکر، تربیت نیروی انسانی بسیج، سازماندهی اقشار مختلف در بسیج، فضای مجازی، بسیج سازندگی، امدادرسانی، محرومیت‌زدایی، مسائل اجتماعی و  فرهنگی می‌پردارند.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: به منظور افزایش سطح کیفی  مطالب آموزشی کارگاه‌ها در سه شهرستان اهواز، رامهرمز و دزفول برگزار می‌شود. در شهرستان‌های اهواز، رامهرمز و دزفول به ترتیب 500، 350 و 400 نفر از نیروهای بسیجی 28 شهرستان خوزستان در این کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی ویژه اعضای شورای پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، فرماندگان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت به طور مستمر در طول سال برگزار می‌شود، گفت: نزدیک به 8 هزار و 500 نفر از اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت مساجد و بسیج محلات خوزستان در دوره‌های آموزشی سپاه شرکت  و از آموزش‌های لازم بهره‌مند شدند.

سرهنگ پاسدار طرفی عنوان‌کرد: کارگاه آموزشی اهواز 12 آذرماه، رامهرمز 19 آذرماه و دزفول 26 آذرماه با حضور اعضای شورای حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها