خبرهای داغ:
به گزارش بسیج ، امام جمعه اندیمشک گفت: تکیه محوری در قانون اساسی بر اصل معارف اسلام ، استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است، لازمه در همه اموری که در کشور مدیریت می شودرعایت این سه اصل مهم و ضروری است.
کد خبر: ۸۷۸۵۹۱۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

حجت الاسلام نعمت الله خدامی در ادامه افزود: تصویب هر قانون یا اجرای آن یا ارتباط با سایر ملل و جهان بینی ها می بایست از این اصل حاکم پیروی کند ( در قرارداد های نفتی، اقتصادی و مذاکرات)

وی با اشاره به ۱۳ آذر روز معلولان گفت: معلولان دارای ظرفیت بالایی هستند و اگر هم از عضوی محروم هستند با سایر توانمدی های خود می توانند جوهره انسانی را نشان دهند.

امام جمعه اندیمشک در بخش دیگری با اشاره به روز دانشجو و تبریک آن گفت: انجام کار فرهنگی در دانشگاهها تا حصول اعتقاد به استقلال کشور ، تدین به مبانی نظام اسلامی، تدین به فرهنگ اسلامی لازم و ضروری است.

وی گفت: این نکته را باید درک کنیم که امروز دانشگاههای ما مورد هجمه بزرگترین توطئه ها است و راه مقابله با این آماج داشتن روحیه انقلابی، مومنانه، مطالبه فکری است.

حجت الاسلام خدامی در ادامه افزود: توجه خاص به انتخاب اساتیدکگه نصاب علمی ، معرفتی، اعتقادی و فرهنگی متناسب با نظام ولایی دارند یک امر ضروری است.

وی در بخش دیگری با اشاره به ۱۸ آذر سالروز معرفی رژیم بعث عراق بعنوان آغازگر جنگ تحمیلی گفت: دشمنان این حق مسلم پس از سالها کتمان بالاخره اظهار کردند و حقانیت و مظلومیت ملت ایران و نظام اسلامی بر همگان یکبار دیگر ثابت شد.

امام جمعه اندیمشک در پایان از مردم و مسئولان که در برنامه های ماه محرم و صفر خدمت کردندتقدیر کرد و گفت: انشالله ذخیره ای برای دنیا و آخرت شما باشد و توفیق داشته باشید که در سالهای آینده از اینگونه ظرفیت ها بهره لازم را ببرید.



ارسال نظرات
پر بیننده ها