خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین، از رفع محدودیت تحویل گازبه صنایع استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۵۹۲۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان قزوین، مهندس اسماعیل مفرد بوشهری با بیان برطرف شدن محدودیت در گاز تحویلی به صنایع گفت: با توجه به سرمای کم سابقه ای که هفته گذشته استان قزوین و بسیاری از نقاط کشور را تحت تاثیر قرار داده بود.

وی ادامه داد: مطابق دستور فوری ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران و به منظور پیشگیری از موازنه منفی در فرآیند تولید و توزیع گاز در بخش های خانگی از روز چهارشنبه مورخ 03/09/95 با هماهنگی استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام به اعمال محدودیت در تحویل گاز به برخی از واحدهای صنعتی پر مصرف نمود.

این مسئول اذعان کرد: خوشبختانه با توجه به افزایش دما و کاهش مصرف در بخش خانگی از روز دوشنبه 08/09/95 این محدودیت ها لغو گردید و استمرار گازرسانی به واحدهای صنعتی همچون گذشته و با ظرفیت کامل ادامه دارد.

مهندس بوشهری  ضمن تشکر از واحدهای صنعتی که در چند روز گذشته با شرکت گاز استان همکاری نمودند بیان کرد: در شهریور ماه امسال شرکت به واحدهای صنعتی اطلاع رسانی لازم درخصوص تهیه سوخت دوم و جایگزین را انجام داده است تا در صورت بروز شرایط بحرانی و افت فشار گاز مشکلی در مسیر فعالیت و تولید آنان ایجاد نشود.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین مقدار گاز مصرف شده در استان از روز اول آذر لغایت هفتم آذر ماه که اوج سرما در استان حاکم بوده است را 77 میلیون متر مکعب اعلام کرد که نسبت به هفته قبل از آن 53 درصد افزایش مصرف داشته ایم.

مهندس بوشهری در پایان از اولویت شرکت گاز استان در گازرسانی به واحدهای صنعتی خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون از تعداد 2800 واحد صنعتی استان 1850 واحد تولیدی و صنعتی از نعمت گاز برخوردارند و امیدواریم با توجه به مزیت های اقتصادی و زیست محیطی که استفاده از گاز طبیعی بدنبال دارد ، متقاضیان بخش تولید و صنعت جهت برخورداری از گاز روز به روز بیشتر شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها