در هفته پنجم مسابقات بسکتبال لیگ دسته یک کشور، ایستک کردستان نماینده استان موفق شد میهمان خود تیم قطران کاوه گرگان را با نتیجه ۵۸ بر ۴۸ شکست دهد.
کد خبر: ۸۷۸۵۹۳۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، هفته پنجم دور رفت رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور در روز جمعه 12 آذرماه در گروه شمال پیگیری و یکی از دیدارهای آن در سنندج برگزار شد.
 
تیم ایستک کردستان در هفته پنجم رأس ساعت 16 در مجموعه ورزشی آزادی سنندج به مصاف نماینده گرگان رفت و یکی از بازی های جذاب و دیدنی خود را به نمایش گذاشت.
 
نماینده استان کردستان در این دیدار حساس توانست در یک بازی منطقی و تهاجمی با نتیجه ۵۸ بر ۴۸ تیم قطران کاوه گرگان را مغلوب کند و دومین بُرد دور رفت خود را کسب کرد.
 
بر اساس این گزارش، ایستک کردستان تاکنون 3 باخت و 2 بُرد را تا هفته پنجم رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور بدست آورده است.
 
این رقابت ها با حضور 18 تیم برگزار می شود و با اعلام فدراسیون تیم های حاضر به صورت دو گروه 8 و 10 تیمی شمال و جنوب به رقابت می پردازند.
 
تیم ایستک کردستان در هفته ششم دور رفت رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور در روز جمعه ۲۶ آذرماه به قزوین می رود و در مقابل هیئت بسکتبال البرز این شهر قرار می گیرد.
 
در گروه شمال مهرام تهران، هیئت بسکتبال البرز قزوین، آرارات تهران، پارسا مشهد، هیئت بسکتبال کردستان، پرواز اصفهان، هیئت بسکتبال خراسان رضوی و قطران کاوه گرگان تهران حضور دارند.
 
همچنین نفت امیدیه، آدمیس میناب، مهروبان نوین، صنعت مس کرمان، شهرداری اراک، پتروشیمی بندرامام ، پالایش نفت آبادان، ساحل نشینان بوشهر، پدافند رعد دزفول و هیئت بسکتبال اراک تیم های گروه جنوب را تشکیل می دهند.
 
کاوان قطبی، سهند خادم نامداری، متین استاد نوروزی، رضا احمدیان، حمید شریفی، هیمن احمدی، دیلان حیدری، محمد رانین درشت، سپهر عطری برزنجه، علی دستباز، هوشیار یوسفی و حمید امینی بازیکنان تیم ایستک کردستان را تشکیل می دهند.
 
گفتنی است، رضا نوری، پویا بدخشان، سیروس احمدی و حمید سهراب نژاد به عنوان کادر فنی نماینده استان کردستان را در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور هدایت می کنند.
ارسال نظرات