خبرهای داغ:
برگزار شد:

صبحگاه سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان با حضور آیت الله اسلامی

آیت الله اسلامی: هرکس سوره والعصر را در نماز نافله اش یا دو رکعت نماز زیارتش و یا هر نوع نماز مستحبی بخواند، در روز قیامت صورتش نورانی و چهره اش خندان شده و هیچ اضطرابی نخواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۰۰۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج در تاکستان، صبحگاه مشترک سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان با حضور آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان برگزار گردید.

آیت الله اسلامی در جمع پاسداران و سربازان سپاه ناحیه تاکستان در خصوص تفسیر سوره والعصر پنج تفسیر از این سوره را بیان داشتند که : هرکس سوره والعصر را در نماز نافله اش یا دو رکعت نماز زیارتش و یا هر نوع نماز مستحبی بخواند، در روز قیامت صورتش نورانی و چهره اش خندان شده و هیچ اظطرابی نخواهد شد.

ایشان افزودند: در مجمع البیان طبرسی آمده : هرکس سوره والعصر را بخواند، خدا به او صبر عنایت می کند. در سوره مبارکه والعصر خداوند قسم به عصر خورده که مفسرین از آن به نماز عصر یاد کرده اند.در تفسیر دوم از قسم به عصر نبوت  یاد شده و در تفسیر سوم که قسم به زمانه بوده یعنی همه زمانها  و روزگار.

در تفسیر چهارم، والعصر یعنی قسم به زمان حضرت مهدی (عج) و در این زمان عدل و قسط برقرار و ظلم و جور منکوب و مضلول است و در پنجمین تفسیر از قسم به صاحب زمان و به جان حضرت مهدی (عج) یاد شده  که این پنج تفسیر در خصوص سوره والعصر آمده است.

7001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها