امام جمعه خضرآباد گفت: مردم منتظر شنیدن برخورد با متخلفان دریافت کننده و پرداخت کننده این حقوق ها هستند و بدون شک چنین اقداماتی باعث بی اعتمادی مردم به دولت می شود.
کد خبر: ۸۷۸۶۰۲۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه خضرآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک 16 آذر روز دانشجو و تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار کرد: آن امام بزرگوار در دوران کوتاه عمر خود به تلاش‌های علمی و تربیت عالم و ایجاد و توسعه شبکه‌های ارتباطی میان شیعیان خود پرداخت.

«حجت الاسلام والمسلمین غالبی» روز دانشجو را روز استکبارستیزی دانست و با بیان اینکه دانشجو قشر موثر و تاثیر گذار در امورات کشوری است، خاطرنشان کرد: امروز دانشجویان در سنگر علم و فرهنگ باید خود را به حدی برسانند که بتوانند در جامعه مقابل تحدید نرم دشمن بایستند.

وی کارفرهنگی در دانشگاه ها را در کنار تقویت بنیه علمی دانشجویان مهم برشمرد و تصریح کرد: دانشجو باید با بصیرت سیاسی خود جریان مطالبه گری و عدالت خواهی را در جامعه تحقق بخشد.

امام جمعه خضرآباد به دریافت حقوق های نجومی برخی مدیران دولتی اشاره کرد و گفت: چندین روز از مطرح شدن خبر دریافت حقوق های نجومی گذشته اما هنوز اقدام عملی در خصوص رسیدگی به این تخلفات صورت نگرفته است.

وی رسیدگی به پرونده حقوق های نجومی و برخورد با متخلفان را یک مطالبه عمومی دانست و گفت: مردم منتظر شنیدن برخورد با متخلفان دریافت کننده و پرداخت کننده این حقوق ها هستند و بدون شک چنین اقداماتی باعث بی اعتمادی مردم به دولت می شود.

ارسال نظرات