خبرهای داغ:
در مسابقات جودو قهرمانی بانوان کشور

کسب مقام سوم تیمی شاهرود، نماینده استان در مسابقات کشوری جودو بانوان

تیم بانوان جودو شاهرود نماینده استان در مسابقات قهرمانی کشور در سمنان به مقام سوم تیمی دست یافت.
کد خبر: ۸۷۸۶۰۴۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

مجید محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به مسابقات کشوری جودو بانوان استان در سمنان اظهار کرد: مسابقات قهرمان کشوری جودو بانوان در رده بزرگسالان به میزبانی سمنان با حضور20 تیم  شرکت کننده برگزار که تیم الف استان متشکل از تیم جودو شاهرود در این مسابقات توانست مقام  سوم تیمی را کسب نماید.

وی افزود: در این مسابقات دنیا آقایی مدال طلا، فهیمه علی عرب برنز و فاطمه  لطفی، سعیده  علی عرب و فاطمه  فراتی مقام پنجم انفرادی را کسب کردند.

محمدی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش تیراندازی استاندارد  بیان کرد: این کارگاه آموزشی در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی و با هدف شناخت استعدادهای برتر رده سنی جوانان با همکاری هیات تیراندازی شاهرود و دبیرستان دخترانه محمدخانی شاهرود برگزار گردید.

وی ادامه داد: به همت کمیته پیلاتس هیئت ورزش های همگانی شهرستان شاهرود برنامه پیلاتس معلولین به مناسبت روز جهانی معلولین برگزار شد.

محمدی با اشاره به نایب قهرمانی تیم جوانان آینده سازان شاهرود در لیگ جوانان استان اظهار کرد: تیم جوانان آینده سازان شاهرود پس از تساوی ۱بر ۱ مقابل تیم شهرداری سمنان با شکست در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۳ نایب قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ جوانان استان را کسب کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود با اشاره به برگزاری هفته پایانی مسابقات مینی والیبال دختران شاهرود عنوان کرد: در پایان این مسابقات تیم های مهان، اوج ۵ و پایدار عناوین اول تا سوم را کسب نمودند.

وی گفت: این مسابقات با شرکت 10تیم در 2 گروه از 8 مهر به صورت هفتگی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار