خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: نغض برجام و بد عهدی با سایر ملل در ذات دولت مردان آمریکایی نحغته است چرا که آنان با روحیه استکباری و ظالمانه عجین شده اند.
کد خبر: ۸۷۸۶۱۲۳
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سناتورهای آمریکایی در جلسه خود طرح تمدید تحریم‌های 10 ساله ایران را تصویب  کردند.

قانونگذاران مجلس سنای آمریکا با 99 رأی مثبت و بدون هیچ رأی مخالف طرح تمدید 10 ساله قانون تحریم‌های ایران را تصویب کردن و منتظر تایید رییس جمهور خواند بود.

حجت الاسلام  علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در این رابطه اظهار کرد: نغض برجام و بد عهدی با سایر ملل در ذات دولت مردان آمریکایی نحغته است چرا که آنان با روحیه استکباری و ظالمانه عجین شده اند.

وی ادامه داد: برای ما به وضوح روشن بود که آمریکایی ها به عهد خود وفا نخواهند کرد چرا که این پیشبینی را پیش از این رهبر معظم انقلاب با دور اندیشی خود انجام داده بودند.

معبودی تصریح کرد: روشن بود که آمریکایی ها پیمان و امضای خود را نادیده می گیرند، با این حال برخی با خوش بینی  این باور را از خود دور می کردند، امیدواریم با تصمیم اخیر اعضای سنا و کنگره آمریکا این افراد نیز به این باور برسند که آمریکا تنها به دنبال خواسته ها و اهداف خود هستند.

این مسئول اذعان کرد: در عین حال همه دنیا باید بدانند که پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این عمل آمریکا قاطع خواهد بود، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی این اقدام آمریکا را بدون پاسخ نخواهند گذاشت، ملت ایران کسانی نیستند که در برابر ظلم سکوت کنند و یا برای یوق استعمار سر خم کنند.

معبودی مطرح کرد: مردم ما همواره با منطق رفتار کرده اند ولی در عین حال به بدخواهان پاسخ پشیمان کننده ای خواهند داد.

وی افزود: با توجه به اینکه اعضای کمیته نظارت برجام و نیز مجلس ناظر بر عملیاتی شدن برجام هستند بدیهی است که با روحیه انقلابی با مسئله تمدید تحریم ها برخوند می نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف تشریح کرد: نمایندگان ما به خباثت نمایندگان سنای آمریکا پاسخ می دهند و نمی گذارند که حق ملت شریف ایران پایمال شود.

حجت الاسلام معبودی در پایان بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واقع نماینده مردم خدا جو و شجاعی هستند که بارها در برابر دشمن ایستاده اند، امیدواریم که پاسخ ها صریح و قاطع و درخور شان ایران اسلامی و ملتش باشد.

1004/ت30/ب                    

ارسال نظرات
پر بیننده ها