در 9دی دویست و چهل و هشتم می خوانید
شماره 248ام هفته نامه 9دی امروز شنبه سیزدهم آذر ماه 95 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۸۶۱۳۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسبج، شماره 248ام هفته نامه 9دی امروز شنبه سیزدهم آذر ماه 95 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این شماره با عنوان «آمریکا و اسرائیل: روحانی با ما همنواست» به اظهارات چندباره مقامات امریکایی و اسرائیلی در حمایت از دولت روحانی اشاره کرده و این سوال را مطرح می کند که رئیس جمهور و مقامات دولت چرا همچنان در برابر این اظهارات و اظهار نگرانیها از انتخاب نشدن مجدد روحانی، سکوت کرده اند.

موضوع دیگری که 9 دی به آن پرداخته گران شدن دوباره دلار علی رغم وعده دولت برای ارزان شدن ارز در دوران پسابرجام است . همچنین در صفحه اقتصاد به دو مساله مهم دیگر اشاره شده؛ یکی اعلام بانک مرکزی مبنی بر کوچک تر شدن سفره مردم و دیگری هزینه کردن 45 هزار میلیارد تومان از درآمد هدفمندی یارانه ها در دولت است.

9دی 248 ام به فاجعه برخورد دو قطار هم پرداخته است. یادداشتهایی با عنوان «وزیر اشتباهی» که به وعده های عمل نشده وزیر راه اشاره دارد و «شرمساری در 20 دقیقه» که به ماجرای تصویب 20 دقیقه ای برجام در مجلس پرداخته است.
یادداشت اول این هفته حجت الاسلام رسایی با عنوان «اگر جای آملی لاریجانی بودم» درباره ماجرای بازداشت نماینده اصلاح طلب مسجد و رفتار قوه قضاییه در این ماجرا نوشته است.

در جدید ترین شماره 9دی به موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ نقدی بر سازمان دیده بان شفافیت و عدالت احمد توکلی توسط دکتر مجتبی نامخواه؛ پاسخهایی به شبهه مطرح شده توسط جریانات ضد انقلاب مبنی بر تناقض در اظهارات رهبر انقلاب؛ پرونده ای درباره قانون تمدید تحریمها علیه ایران؛ پرونده ای درباه ماجرای تاسف بار برخورد دو قطار؛ همراه با نوشته ها و گفتارهایی از دکتر حسن عباسی، دکتر علی جعفری، محمد ایمانی، حسین شمسیان، حبیب ترکاشوند، علی نادری، حسین دهباشی، دکتر محمد صالح فرگاه، دکتر شبیر فیروزیان، محمد علی مسعودی، محمدرضا رضایی و ....

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.  جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت 9day.ir  مراجعه نمائید.
 
همنوایی روحانی با آمریکا و اسرائیل 


ارسال نظرات