معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی اعلام کرد:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون حدود یک هزار و 860 خانوار محروم روستایی استان در آستانه فصل سرما نیازمند بخاری گازی هستند.
کد خبر: ۸۷۸۶۱۵۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، خالد سیار افزود: طبق نیاز سنجی انجام شده، حدود یکهزار و 860 خانوار نیازمند بخاری گازی، 973 خانوار نیازمند بخاری نفتی و یک هزار و 920 خانوار نیازمند آبگرمکن گازی شناسایی شده اند.

وی از مردم و خیران استان خواست تا با کمک های خود در آستانه فصل سرما اقدامی خداپسندانه برای رفع نیاز این خانواده‌ها انجام دهند.

سیار ادامه داد: کمک های خیران استان در تامین نیازهای گرمایشی خانواده‌های نیازمند روستایی می تواند دغدغه های آنان را در فصل سرما رفع کند.

وی افزود: نیازهای خانواده های تحت حمایت به بخاری های گازی و وسایل گاز سوز بیشتر است و خیران و نیکوکاران می توانند علاوه بر کمک های نقدی، لوازم خانگی مانند آبگرم کن، بخاری گازی، اجاق گاز و دیگر وسایل گرمایشی استاندارد را به خانواده های نیازمند کمک کنند.

سیار مشارکت خیران و مردم را در تامین نیازهای گرمایشی خانواده های نیازمند موثر دانست و اظهار کرد: هم اکنون 19 هزار و 741 خانوار تحت حمایت این نهاد در روستاها سکونت دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند پاسخ گوی نیاز همه مددجویان باشد، خاطرنشان کرد: از خیران استان می خواهیم تا با کمک‌های خود در فصل سرما یاری گر این نهاد در خدمت رسانی هر چه بهتر به نیازمندان باشند.

وی تاکید کرد: خیران استان برای کمک به خانواده های نیازمند می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد#041*1*8877* با وارد کردن مبلغ مورد نظر و یا با شماره حساب 0105583132001 نزد بانک ملی شعبه تبریز قابل واریز در تمامی شعب استان کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها