خبرهای داغ:
گزارش از ادامه توجیه غلط های آمریکا توسط قهرمان دیپلماسی ایران!
به آقای ظریف پیشنهاد می کنیم برای دفاع از آمریکا و ماله کشی بر اقدامات مستکبرین و گرگ صفتان، خودش را تکذیب و ذبح نکند و از عمق جانش بپذیرد که آمریکا شیطان بزرگ است.
کد خبر: ۸۷۸۶۱۹۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور  خبرگزاری بسیج محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در راس هیأتی سیاسی-اقتصادی به هند سفر کرده است در بدو ورود به فرودگاه ایندرا گاندی دهلی‌نو در خصوص تمدید‌ تحریم‌های ایران توسط آمریکا گفته است: همانطور که در گذشته مقامات آمریکایی موظف بودند اجرای تحریم‌ها را متوقف کنند، اکنون هم اجرا متوقف است و شرایط برای کشورهای ثالث تفاوتی ندارد. 
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: کاری که کنگره آمریکا کرده است در صورتی که به امضای رئیس‌جمهور آمریکا هم برسد اثر اجرایی ندارد. 
 
این در حالی است که امام خامنه ای تمدید تحریم های 10 ساله را نقض برجام دانسته اند. معظم له سوم آذرماه در دیدار با بسیجیان در واکنش به تمدید تحریم‌ها توسط مجلس کنگره، عنوان کرده بودند:  اگر این تمدید، اجرایی و عملیاتی شود، قطعاً نقض برجام است و بدانند جمهوری اسلامی ایران حتماً در مقابل آن واکنش نشان خواهد داد.
 
ظریف: قانون تحریم‌های ایران سال 2016 تمام می‌شود!/ تمدید این قانون مغایر برجام است
محمدجواد ظریف روز یکشنبه مصادف با 23 خرداد ماه 1395، در صحن علنی مجلس در پاسخ به سؤال یکی از نمایندگان درباره زمان لغو قانون کلی تحریم‌های ایران معروف به «داماتو»، تصریح کرد: قانون داماتو دیگر وجود ندارد بلکه قانونی به‌اسم ISA (قانون تحریم‌های ایران) وجود دارد که در پایان سال 2016 مدت آن تمام می‌شود.
 
وی توضیح داد: ظاهراً گروهی به‌دنبال تمدید این قانون هستند که ما نیز تذکر داده‌ایم که تمدید این قانون مغایر برجام است، آنها نیز در جلسه استماع کنگره تأکید کرده‌اند که نحوه مواجهه با این قانون باید طوری باشد که برجام را نقض نکند.
 
پیش از نیز بارها و بارها دولتمردان بنفش و مذاکره کنندگان هسته ای کشور، اقدامات ضد ایرانی و بدعهدی های آمریکا در اجرای برجام را نقض برجام ندانسته اند و معتقد بودند که همه رفتارهای آمریکا مصرف داخلی دارد.
 
عالی ترین مقام اجرایی کشور، روزی اوباما را مودب و باهوش می نامند و روزی آقای محمد جواد ظریف در قامت وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با رئیس جمهور آمریکا دست می دهد و با وزیر خارجه اش قدم می زند. 
 
وقتی وندی شرمن می گفت در مذاکرات با ایران به اسم کوچک همدیگر را صدا می‌زنیم باید به چنین روزی فکر می کردیم که در صورت نقض صریح برجام، آقای ظریف و هم کیشانش این نقض عهد ها را باور نکنند و مدام به دنبال ماله کشی بر اقداماتشان باشند.
 
به آقای ظریف پیشنهاد می کنیم برای دفاع از آمریکا و ماله کشی بر اقدامات مستکبرین و گرگ صفتان، خودش را تکذیب و ذبح نکند و از عمق جانش بپذیرد که آمریکا شیطان بزرگ است.
 
امام خامنه ای عزیز چه زیبا فرمودند: کسانی که دم از مذاکره با امریکا میزنند، یا از الفبای سیاست چیزی نمیدانند، یا الفبای غیرت را بلد نیستند؛ یکی از این دو تاست.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات