رییس اداره سلامت وتندرستی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان:
دانش آموزان زنجانی در کمپین کشوری پایگاه تغذیه سالم در رشته های نقاشی،داستان کوتاه و فیلم کوتاه بعنوان دانش آموزان برتر انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۷۸۶۲۲۴
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس اداره سلامت وتندرستی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: منتخبین کشوری کمپین پایگاه تغذیه سالم در رشته های نقاشی،داستان کوتاه و فیلم کوتاه از بین دانش آموزان شرکت کننده از استان های مختلف کشور انتخاب شده اند که4 نفر از دانش آموزان استان زنجان توانستند به این مهم نایل آیند.

ایرج مقدمی با اشاره به اهمیت رعایت تغذیه سالم در زندگی روزمره در عصر حاضر که زندگی ماشینی سلامت جوامع انسانی تهدید می کند افزود: باید هموطنان ما سعی نمایند با رعایت اصول صحیح تغذیه ای، خود وخانوداه های خود را از خطرات احتمالی تغذیه نادرست محافظت نمایند.

این مقام مسئول ضمن تبریک به دانش آموزان منتخب استان زنجان در کمپین کشوری پایگاه تغذیه سالم از آنان خواست تا تغذیه سالم را در حد توان خود در بین خانواده ، دوستان وآشنایانشان ترویج دهند.

گفتنی است، حدیث اعجمی از ناحیه یک زنجان در رشته نقاشی، سیده ساغر صارمی از ناحیه ناحیه دو در رشته نقاشی، مهدیه حسین خانی از ناحیه دو در رشته داستان کوتاه و فاطمه علی اکبری از ابهر در رشته فیلم کوتاه دانش آموزان منتخب درکمپین کشوری پایگاه تغذیه سالم می باشند.

ارسال نظرات