جانشین سپاه قدس گیلان ایران اسلامی را تنها کشور مقتدر و آماده در منطقه غرب آسیا دانست و با تاکید بر اینکه ایران آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدی را دارد تصریح کرد: امنیت امروز حاصل آگاهی و بصیرت ملت در تبعیت از فرمایشات رهبری و به برکت خون شهدا است.
کد خبر: ۸۷۸۶۲۲۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار کاظمی پور در یادواره شهدای روستای تسیه خمام گفت: دنیای استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با حاکم شدن اسلام ناب محمدی در کشور دشمنی و توطئه خود را نسبت به ملت ایران افزایش و همواره به‌دنبال نابودی انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به دوران پر شور دوران دفاع مقدس و با تاکید بر اینکه این جنگ به مردم و کشور ایران تحمیل شده بود اعلام کرد: هدف استکبار جهانی از طراحی ۸ سال جنگ تحمیلی نابود کردن و تصرف کشور در کوتاه ترین زمان ممکن بود.

کاظمی‌پور با ابراز اینکه تمامی کشورهای استکباری دنیای غرب در جنگ ۸ ساله ایران و عراق با دشمنان هم پیمان بودند تصریح کرد: ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و با تکیه بر ائمه اطهار بر دشمنان فائق آمد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان ایمان به خدا، الگو گرفتن از ائمه اطهار(ع) و نهضت عاشورا را رمز پیروزی انقلاب اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: تفکر دفاع از اسلام لحظه‌ای از رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس جدا نبود.

وی با اشاره به اینکه جنگ ایران و عراق تنها جنگی بود که دشمن توان تحمیل اراده خود را به میهن اسلامی نداشت اعلام کرد: در ۸ سال جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک پاک ایران از کشور جدا نشد.

کاظمی‌پور جرأت و همت رزمندگان اسلام را مثال زدنی دانست و خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس با تبعیت از فرمایشات امام خمینی(ره) تمامی عملیات‌ها را به‌درستی پشت سرگذاشته و دشمن را متعجب کردند.

کاظمی‌پور با تاکید بر اینکه دشمنان ایران اسلامی در دوره تقابل هم نتوانستند در مقابل ایران اسلامی به اهداف خود برسند گفت: امروز در عراق یک جمهوری اسلامی دیگر به راه افتاده است و مراسم اربعین حسینی مصداق این امر است.

وی ایران اسلامی را تنها کشور مقتدر و آماده در منطقه غرب آسیا دانست و با تاکید بر اینکه ایران آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدی را دارد تصریح کرد: امنیت امروز حاصل آگاهی و بصیرت ملت در تبعیت از فرمایشات رهبری و به برکت خون شهدا است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نظام مقدس جمهوری اسلامی را امانت خون پاک شهیدان اعلام کرد و گفت: امروز استکبار شیوه تعامل و نفوذ به کشور را در پیش گرفته است که مقابله با این امر از جنگ نظامی هم دشوارتر است.

خوبان خبر/

ارسال نظرات