خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم خبر داد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات قم گفت: مردم استان در روز یکشنبه 19 دی ماه با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد و این دیدار قطعی شده است.
کد خبر: ۸۷۸۶۳۲۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
دیدار مردم استان قم با رهبر معظم انقلاب در 19 دی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نصرت‌الله لطفی در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که ظهر امروز در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، با اشاره به دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: مردم استان قم در روز یکشنبه 19 دی ماه با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد و این دیدار قطعی شده است و دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب یک دیدار استثنائی است.

وی ادامه داد: در حالی که اکثر دیدارهای عمومی مقام معظم رهبری روزهای چهارشنبه است، اما ایشان همیشه در روز 19 دی با مردم استان قم دیدار می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم افزود: در روز هشتم دی ماه افتتاحیه برنامه‌های دهه بصیرت را با برگزاری برنامه‌ای در مدرسه فیضیه داریم و شروع برنامه‌های این دهه در کشور از شهر قم خواهد بود و باید نهادهای استان برنامه‌های بصیرت‌افزایی را در دهه بصیرت مورد توجه قرار دهند.

لطفی با اشاره به برنامه‌های دهه بصیرت اظهار کرد: به مناسبت این دهه دیدارهایی را با مراجع عظام تقلید خواهیم داشت، دهه بصیرت از روز 9 دی شروع می‌شود و تا روز 19 دی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت‌هایی همچون حضور گسترده زائرین در شب‌های چهارشنبه و جمعه در حرم حضرت معصومه(س) استفاده کنیم، همچنین در مراسم‌های نماز جمعه در طول دهه بصیرت هم باید در خصوص اهمیت این دهه اطلاع‌رسانی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم افزود: به دنبال این هستیم که با خرد جمعی ماموریت خودمان را در خصوص برگزاری مناسب دهه بصیرت در استان انجام بدهیم.

وی اضافه کرد: نخستین جلسه در خصوص این دهه در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد و جلسات دیگر هم در این خصوص در استان قم انجام می‌شود.

لطفی با اشاره به ضرورت مشارکت نهادها در برگزاری دهه بصیرت اظهار کرد: دست نیاز خودمان را به سوی همه نهادها و تشکل‌های مردم نهاد برای مشارکت در برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت دراز می‌کنیم تا همگی در بزرگداشت این دهه در استان قم مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: پایه‌گذار خواندن سرود در دیدار با رهبر معظم انقلاب مردم شهر قم بودند، دیدار مردم این شهر با مقام معظم رهبری سخنران خاصی ندارد و مردم قم با خواندن سرود پیام کاروان را اعلام می‌کنند. باید در ابیات اشعار سرودی که قرار است مردم شهر قم در خدمت رهبر معظم انقلاب بخوانند، به تمام مناسبت‌ها پرداخته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در مناسبت‌ها تمام نگاه‌ها به این استان است و حرکت نهادهای حوزوی در شکوه برنامه‌های کشوری موثر است.

لطفی با انتقاد از غیبت مدیران استان قم در جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: مدیران استان قم در جلسات بصیرتی حضورشان کمرنگ است، امیدوارم که با همت استاندار این مسئله حل شود و یک حرکتی در مدیران استان در این خصوص به وجود بیاید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: مردم استان عشق زیادی به حضور در دیدار با رهبر معظم انقلاب دارند، به این عشق مردم استان قم افتخار می‌کنیم و می‌توانیم که کتاب‌هایی را در خصوص این عشق بنویسیم، اما توان پاسخگویی به این همه عشق مردم استان را نداریم.

لطفی با اشاره به دیدار مردم استان قم با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: همه مردم استان مشتاق حضور در این دیدار هستند، اما در زمینه تعداد محدودیت داریم، حسینیه امام خمینی(ره) فضای محدودی دارد و امکان حضور همه مردم استان قم در دیدار با مقام معظم رهبری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه برخی با وجود هشدارهای رهبر معظم انقلاب می‌گویند که فتنه‌ای نیست گفت: آیت‌الله مکارم شیرازی از وقایع سال 88 به عنوان یک فتنه پیچیده و برنامه‌ریزی شده یاد کرد، فتنه‌ای که در آن یک گروه به دنبال نفی اسلام بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها