فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان از ارسال یازدهمین مرحله کمک‌های مردمی به ارزش ۱۷۸ میلیون ریالی به جبهه مقاومت خبر داد .
کد خبر: ۸۷۸۶۴۱۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، مهری اسدی فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) درهمدان گفت: طی مراسمی با حضور خواهران بسیجی و اهالی منطقه شهرک فرهنگیان همدان یازدهمین مرحله کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت ارسال شد .

وی با اشاره به اهمیت کمک به جبهه مقاومت افزود: اگر ما نمی‌توانیم در جبهه مقاومت حضور داشته باشیم با کمک به این جبهه می‌توانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان یازدهمین مرحله کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت را به ارزش ۱۷۸ میلیون و ۸۰ هزار ریال برآورد کرد و ابراز داشت:این کمک‌ها در قالب نقدی و غیر نقدی به جبهه مقاومت ارسال شد.

وی در خصوص کمک‌های غیر نقدی تصریح کرد: این کمک‌ها شامل پتو، لباس گرم،کفش، پوشاک زنانه و بچه‌گانه، قند، چای، برنج، روغن، آجیل شیرین، مربا، ترشی، شیره انگور، ارده و کنسرو است.

اسدی از ارسال دوازدهمین مرحله کمک های مردمی به جبهه مقاومت در اواخر آذرماه خبر داد و تأکید کرد: از ابتدای سال کمک‌های نقدی و غیر نقدی بسیجیان و اهالی منطقه به جبهه مقاومت به ارزش یک میلیارد و ۳۲۶ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال بوده و تاپیروزی کامل این جبهه ارسال این کمک‌ها در بین بسیجیان و اهالی منطقه ادامه دارد.

وی به حضور مدافعان حرم در محل پایگاه پس از ارسال دهمین مرحله کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت اشاره کرد و اظهار داشت: در طی چند روز اخیر سه نفر ازرزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم با حضور در محل پایگاه ضمن قدردانی و تشکر ازکمک‌های ارسالی بسیجیان و اهالی منطقه شهرک فرهنگیان به جبهه مقاومت پرچم حرم مطهرحضرت زینب (س) را به این پایگاه اهداء کردند.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) همدان یادآور شد: این پرچم طی مراسمی به رسم یابود به خانواده شهیدان «میرآفتاب‌زاده» اهداء شد.

وی در پایان با اشاره به عملکرد این پایگاه در کمک به جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: پایگاه حضرت آمنه(س) همدان لوح اسوه و نمونه در کمک رسانی به جبهه مقاومت در استان همدان را از طرف سپاه انصارالحسین(ع) دریافت کرده است.
ارسال نظرات