احمدی:

ملت «مغان» امروز همچون اوایل دفاع مقدس از جبهه مقاومت پشتیبانی می کنند

احمدی گفت: اهالی مغان همان ملتی هستند که در صفوف اول حمایت از جبهه های جنگ بودند و هم اکنون از جبهه مقاومت حمایت و پشتیبانی می کنند.
کد خبر: ۸۷۸۶۴۳۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، احمدی رزمنده و یادگارهشت سال دفاع مقدس در دیدار با مردم جعفرآبادمغان اظهار داشت: منطقه مغان، همان منطقه و اهالی آن همان ملتی هستند که از مرزهای خود در مقابل لشگر شوری دفاع کردند و آنها را از سرزمین مادری خود بیرون راندند.

وی گفت : در کوه های مغان حماسه های وصف ناپذیری اتفاق افتاده است، اهالی مغان همان ملتی هستند که در صفوف اول حمایت از جبهه های جنگ بودند و هم اکنون از جبهه مقاومت حمایت و پشتیبانی می کنند.

احمدی خاطره ای از جنگ تحمیلی را بازگو کرد و گفت: زمانیکه کار در نبرد مقابل رژیم بعث عراق گره خورده بود شهید باقری با یک فکر جنگ را عوض کرد و باعث پیروزی رزمندگان اسلام شد.

ایشان جوانان را به آفاتی که تهدید میکند به عنوان جنگ نرم و یا جنگ جهانی در مقایس کوچک که در منطقه وجود دارد متوجه ساخت،و خاطر نشان کرد:دشمنان سعی دارند در جبهه مقاومت، بین جوانان و دانشجویان شک و تردید ایجاد کنند همان گونه که علی بن ابی طالب را در جنگ صفین متوقف کردند.

موسی احمدی گفت: دین ما حکومتی نیست بلکه حکومت ما دینی است، دین ما از انقلاب ما بزرگتر است و انقلاب ما از نظام بزرگتر است و نظام نیز از دولت بزرگتر است، دقت داشته باشیم دین ما فراتر از آن است که در جبهه آن شک ایجاد کنیم.

وی گفت: دین اسلام انگشت اشاره به هر سوء بگیرد ما باید دشمنان خود را بشناسیم .از اول تشیع دین ما از نعمت ولی امر مسلمین برخوردار است که در زمان حکومت حکم میدهد ودر موارد غیر حکومتی فتوا می دهد مانند فتوای آیت الله میرزای شیرازی در جریان تنباکو.

حاج موسی احمدی همچنین به قدرت دفاعی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران به طور عام و سپاه قدس به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: آقای سلیمانی همچون شهید باکری از روح بزرگی برخوردار هستند که لشگر الهی دوش به دوش آنها در مقابل دشمنان می جنگند و پیروز میدان هستند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس خطاب به مسئولان منطقه مغان به خصوص شهر جعفرآباد گفت: لازم است مغان مسئولانی شجاع و کار بلد داشته باشد که البته هست ولی تلاش و پشتکار مسئولان باید بیشتر و پر قدرتر از گذشته بشود.

وی در مورد مغان گفت: مغان همان منطقه و اهالی آن همان ملتی هستند که از مرزهای خود در مقابل لشگر شوری دفاع کردند و آنها را از سرزمین مادری خود بیرون راندند.در کوه های مغان حماسه های وصف ناپذیری اتفاق افتاده است، اهالی مغان همان ملتی هستند که در صفوف اول حمایت از جبهه های جنگ بودند و هم اکنون از جبهه مقاومت حمایت و پشتیبانی می کنند.

موسی احمدی اهالی جعفراباد را به خاطر پشتیبانی رزمندگان در جنگ تحمیلی و بعدها در انقلاب از نظام را ستودند و آنها را انسان های شیرمرد شمردند.

یادگار دفاع مقدس اذعان داشت: در راه آمدن به شهر جعفرآباد وضعیث جاده ها را مشاهده کردم و ضمن تشکر از مسئولان ،مشخص بود این سرمایه ها در این منطقه خرج نمی شود،کشت و صنعت مغان به عنوان بزرگترین بنگاه تولیدی می تواند کشور را به هنگام رکود اقتصادی نجات دهد ولی اوضاع گویای این مسئله نیست ،در منطقه مغان و بخصوص جعفراباد ،مسئولان،نمایندگان،شوراهای شهر و مهندسین باید اتاق فکر داشته باشند تا به طور صحیح در آباد کردن منطقه کوشش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار