فرماندار خلخال گفت: معلولین عضوی از جامعه ما هستند واین قشر شایسته دید انسانی است.
کد خبر: ۸۷۸۶۴۳۸
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، فریدون بابایی در روز جهانی معلولین دردیدار با معلولین شهرستان خلخال گفت: معلولین مثل سایر اعضای جامعه عضوی از جامعه انسانی هستند و باید نگاه به این قشر به دور از نگاه ترحم با دید شایسته انسانی انجام گیرد.

وی بر مناسب سازی معابر و تردد معلولین در شهر خلخال تاکید و خواستار تسریع شهرداری در سرویس دهی به معلولین در خصوص حمل و نقل همگانی در مسیر های سی متری وسایر مسیرها شد.

فرماندار خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با احترام به معلولین به عنوان اعضای جامعه گفت: در شرایطی که معلولین زندگی می کنند واقعا از تحمل انسان سالم خارج است و باید در خدمت به این قشر تلاش مضاعف از سوی نهادها وادارات به کارگرفته شود.

فرماندار خلخال عمده مشکل معلولین شهرستان خلخال را مشکل مسکن واشتغال معلولین عنوان و گفت: سعی خواهد شد در جلسات تخصصی مشکلات این قشر به عنوان جامعه اجتماعی معلولین مورد بررسی و مشکلات مرتفع گردد.

فرماندار خلخال با ادای احترام به جانبازان و ایثارگران گفت: در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از وطن جانبازانی را تقدیم وطن کرده ایم که گاه وقت ها در جامعه و در دیدارهای نزدیک با این عزیزان می بینیم که مشکلات جانبازان شیمیایی به مراتب بیشتر است و گاه نفس از نفس نمی توانند بکشند که در اولین روز ورود به شهرستان خلخال تصمیم بر این شده است که مناسب سازی لازم در فرمانداری شهرستان خلخال انجام گیرد تا جانبازان و معلولین وایثارگران شهرستان خلخال به راحتی به نزد خدمتگذار خود در فرمانداری بیاینند و مشکلات خود را مطرح نمایند.

وی معلولین را قابل احترام در جامعه دانست و گفت: این قشر نیز مثل سایر اعضای سالم جامعه حق حیات دارد و باید به این قشر احترام گذاشت.

فرماندار خلخال گفت: بی گمان با حضور ادارات و تعامل گسترده آنان مشکلات عدیده از این قشر نیز زدوده خواهد شد.

ارسال نظرات