دربست مسکن بی مهر!

ساکنین مسکن مهر 300 واحدی منطقه 1 شهری گیوی که از همان بدو افتتاح با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند، علیرغم وجود مشکلات خدماتی و رفاهی، در حصار سگ های ولگرد بوده و از وجود وسیله نقلیه عمومی بی بهره اند.
کد خبر: ۸۷۸۶۴۵۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، مسکن مهر 300 واحدی منطقه یک شهری گیوی در دولت دهم به بهره برداری رسیده که متاسفانه از همان بدو افتتاح با مشکلات عدیده ای گاز و برق و تلفن و ... مواجه بوده است.

این معضلات بعد ها با همیاری خود مسکن نشینان و مسئولین امر رفع شده است اما همچنان مسائلی باقی مانده که درصد کارآمدی مدیریت شهری را نقض می کند.

مسکن مهر گیوی در مسیر باغات این شهر قرارداشته و در بخش غربی شهر واقع شده است که متاسفانه هیچ مسیر تاکسی برای مسافرکشی برای آن منطقه در نظر گرفته نشده و یا بخاطر کمبود مسافر در آن مسیر تاکسی ها زیاد در آن رفت و آمد ندارند.

این درحالی است که اگر ساکنین این منطقه وسیله نقلیه شخصی نداشته باشند برای خریدن حتی یک قرص نان باید مسیر 2 کیلومتری را به مرکز شهر طی کنند.

ساکنان مسکن مهر گیوی می گویند بخاطر تعیین نشدن مسیر تاکسی در این مسیر مجبورند یا با وسیله نقلیه شخصی رفت و آمد کنند یا هر بار بصورت دربستی مسیر را طی کنند که باعث تشدید فشار اقتصادی بر خانوارها می شود.

از سویی، ساکنین اگر وسیله نقلیه شخصی نداشته باشند هنگام تردد مورد هجوم سگهای ولگرد قرار خواهند گرفت، این مهم درباره دانش آموزان آن منطقه که صبح راهی مدرسه می شوند نیز صدق می کند.

این موضوع علاوه بر احساس ترس شهروندان منجر به سلب آسایش ساکنان منطقه شده است، بطوری که زوره های شبانه و وحشت کودکان، ساکنین را به تنگ آورده است.

نبود حتی یک سوپر مارکت، عدم وجود خدمات رفاهی، تفریحی و خدماتی و از همه مهمتر بی توجهی مسئولین امر به مطالبات همه ساله مردمی از جمله مسائلی است که این روزها باعث شده ساکنین این منطقه گله مند باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار