یادواره 44 شهید دهستان کسلیان بخش زیراب سوادکوه در هر سال به میزبانی یکی از روستا‌های 16گانه این دهستان برگزار می‌شود و امسال روستای «مته‌کلا» میزبان این رویداد است.
کد خبر: ۸۷۸۶۴۷۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، کیان الهی در دومین نشست اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای کسلیان، گفت: حضور بخشدار، دهیاران، شورا‌های اسلامی و اعضای ستاد برای برگزاری یادواره شهدای کسلیان به منظور استفاده بهینه از توانمندی‌های موجود برای برگزاری با‌شکوه آن است.

وی با بیان اینکه جلسه با فرماندار و مسؤولان ادارات و نهاد‌های مختلف و برنامه‌ریزی برای استفاده از توانمندی‌ها و امکانات شهرستانی و استانی در دستور کار ما قرار دارد، افزود: یادواره شهدای دهستان کسلیان به دلیل حضور هزاران نفر از علاقمندان به شهدا به عنوان یکی از بزرگتر‌‌ین یادواره‌های شهدای استان مازندران است.

بخشدار زیراب سوادکوه، برگزاری چهاردهمین یادواره شهدای دهستان کسلیان بخش زیراب را از بزرگترین رویداد‌های فرهنگی شهرستان سوادکوه ذکر و خاطر‌نشان کرد: یادواره 44 شهید دهستان کسلیان بخش زیراب سوادکوه در هر سال به میزبانی یکی از روستا‌های 16گانه این دهستان برگزار می‌شود و امسال روستای «مته‌کلا» میزبان این رویداد است.

الهی با بیان اینکه راه شهدا به عنوان معیار درستی انتخاب ما است، گفت: طی‌کردن مسیر شهدا، اطمینانی برای ما در انتخاب مسیر درست است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها