دبیر سابق تشکل عدالتخواه دانشگاه حکیم سبزواری در گفت‌وگو با «بسیج»:
صادقی گفت: وقتی کسی که فتنه‎گر است خطوط قرمز نظام را زیرپا گذاشته و جایگاهی در دانشگاه که به‌عنوان یک جایگاه ارزشی و علمی کشور است ندارد،لذا مسئولین باید از حضور چنین افرادی در فضای دانشگاه جلوگیری کنند.
کد خبر: ۸۷۸۶۵۲۲
|
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
محدثه صادقی فعال دانشجویی و دبیر سابق تشکل عدالتخواه دانشگاه حکیم سبزواری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اقدام دانشگاه کاشان و حزب اعتدال و توسعه مبنی بر دعوت از فاطمه هاشمی برای برنامه روز 16 آذر عنوان کرد: دانشگاه جای حزب و حزب‌بازی نیست و این نوع حرکت‎ها باتوجه به اینکه در آستانه انتخابات نیز هستیم یک مسئله طبیعی است که در این راستا بخواهند از یک سری افراد خاص دعوت کنند.

این فعال دانشجویی در ادامه این مطلب تصریح کرد: وقتی کسی که فتنه‎گر است خطوط قرمز نظام را زیرپا گذاشته و جایگاهی در دانشگاه که به‌عنوان یک جایگاه ارزشی و علمی کشور است ندارد، لذا مسئولین باید این مسئله را مدنظر قرار دهند و از حضور چنین افرادی در فضای دانشگاه جلوگیری کنند.

صادقی اظهار داشت: دانشجویان با این نوع اقدامات غرق یک سری هیجانات کاذب می‎شوند و از آن اصولی که دانشجوی انقلابی ما باید به آن دست پیدا کند و برای رسیدن به آن تلاش کند باز می‎ماند.

دبیر  سابق تشکل عدالتخواه دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به روز 16 آذر بیان داشت: به نظر بنده تولد شعار مرگ بر امریکا در چنین روزی است چراکه دانشجویان اولین گام‎ها را علیه امریکا و استکبار برداشتند و قابل توجه است که برخی از افرادی که به دانشگاه‎ها دعوت می‎شوند، در زمان دانشجویی خود استکبار ستیز بودند اما در زمان حاضر از آن روحیه‎ای که داشتند فاصله گرفتند.
ارسال نظرات