یادواره 12 شهید روستای گورزانگ با حضور سردارترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۵۵۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از میناب،رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در یادواره شهدای روستای گورزانگ گفت: انقلاب اسلامی به واسطه داشتن جوانان انقلابی و ارزشی افتخار می کند و نهادینه شدن فرهنگ انقلابی در بین جوانان ما آمریکا را دچار وحشت کرده و با وجود شهدای عزیز ما و اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سردار ترابی با بیان اینکه راه شهدا هیچ لحظه ای بی سرباز نخواهد ماند، اظهار داشت: جوانانی که نه شهدا را دیده اند و نه امام راحل را دیه اند آن چنان راه شهدا را ادامه می دهند که از یکدیگر سبقت می گیرند.

وی بیان داشت: شهدا با نثار خون خود نعمت آزادی را برای نظام انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند امروز وظیفه ماست که پاسدار خون شهدا باشیم و اجازه ندهیم خون شهدا پایمال شود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: شهدا رفتند تا ما را از گمنامی نجات دهند و اگر امروز نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران توانسته است بعنوان قدرت اول منطقه در جهان مطح شود به پاس رشادت ها و جانفشانی های شهدای عزیز ما می باشد.

در پایان کتاب ماهی ها هنوز هم خواب هایشان را برای تو تعریف می کنند،زندگینامه شهید عباس بازماندگان قشمی توسط نویسنده بسیجی غلام امینی دومشهری رونمایی شد و از خانواده 12 شهید روستای گورزانگ تجلیل شد.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات
آخرین اخبار