شهردار تبریز ازتوسعه امکانات و زیرساخت های ورزشی شهر، با بهره برداری از زمین ورزشی شهیدموسی پور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۶۵۵۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ورزشی در سطح شهر گفت: شهرداری تبریز با وقوف به نیاز شهروندان به امکانات و تجهیزات ورزشی در محلات مختلف، اقدام به ساخت زمین های فوتبال چمن مصنوعی کرده است.

وی افزود: با این حال تلاش می کنیم تا این امکانات ورزشی را در محلات کم برخوردار بیش از پیش ایجاد و زمینه شادابی و نشاط اجتماعی و سلامت روحی و روانی شهروندان و به ویژه جوانان و نوجوانان این محلات را تامین کنیم که ایجاد زمین ورزشی شهید موسی پور در محدوده شهرداری منطقه ۱۰ و در انتهای خیابان دارایی ۴، در این راستا بوده است.

نجفی در ادامه با بیان ویژگی های این پروژه اظهار داشت: این زمین ورزشی، با پوشش چمن مصنوعی و امکانات رفاهی از قبیل رختکن و ساختمان اداری، آخرین مراحل احداث خود را طی کرده و آماده بهره برداری است.

وی همچنین با تصریح بر لزوم توجه به نیازبانوان به بناها و سالن های ورزشی مخصوص بانوان خاطرنشان کرد: با وجود فعالیت های شهرداری در حوزه ورزش بانوان، تا رسیدن به نقطه مطلوب و تحقق اهداف این حوزه، هنوز فاصله داریم.

شهردار تبریز در پایان، بر بهره برداری از میدان ورزشی طی روزهای آینده، تاکید کرد.

ارسال نظرات