خسارات باد شدید به واحد‌های مختلف سوادکوه از 10 تا 50 درصد است و رایزنی‌های اولیه با ستاد مدیریت بحران مازندران برای دریافت ایرانیت مورد نیاز هم انجام شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۵۶۱
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه کسب اطلاع از آسیب‌های باد شدید در برخی روستا‌ها به دلیل عدم حضور صاحبان آن با مشکلاتی روبرو است و بر‌آورد دقیق خسارات را با مشکلاتی روبرو کرده است و به صورت تدریجی با حضور اهالی روستا‌ها، اطلاع‌رسانی می‌شود، خاطر‌نشان کرد: خسارات باد شدید به منازل مسکونی، مرغداری‌ها، واحد‌های تولیدی، اماکن عمومی و گلخانه‌ها وارد شد.

عین‌الله طالبی با اشاره به خسارت باد‎ شدید اخیر در سوادکوه، گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران با حضور ادارات و نهاد‌های مرتبط با هدف بررسی ابعاد خسارات باد شدید و تعیین خسارات تشکیل شد.

وی با بیان اینکه ادارات و نهاد‌ها برای همکاری با آسیب‌دیدگان، آمادگی دارند، افزود: ارائه کمک‌های امدادی توسط هلال احمر و تامین چوب از درختان افتاده با برنامه‌ریزی منابع طبیعی انجام می‌شود.

طالبی از بر‌آورد خسارت اولیه برای حدود 350 واحد مسکونی، تجاری، خدماتی و تولیدی در سوادکوه به دلیل باد شدید خبر داد و اظهار کرد: خسارات باد شدید به واحد‌های مختلف سوادکوه از 10 تا 50 درصد است و رایزنی‌های اولیه با ستاد مدیریت بحران مازندران برای دریافت ایرانیت مورد نیاز هم انجام شد.

وی خواستار انجام مستند اقدامات تعمیراتی واحد‌های آسیب‌دیده از باد شدید در سوادکوه شد و گفت: خسارت‌ در روستا‌ها توسط دهیاری‌ها و بخشداری‌ها به بنیاد مسکن ارائه می‌شود و کارشناسان بنیاد مسکن با بررسی خسارات به ارزیابی و تعیین میزان خسارات اقدام می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها