خبرهای داغ:
همزمان با هفته ی پژوهش، نمایشگاهی با عنوان دستاوردهای پژوهشی استان قزوین، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۸۶۵۷۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این نمایشگاه که با حضور دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی برگزار می شود، در فضایی بالغ بر یک هزار مترمربع و در 33 غرفه، آخرین دستاوردهای پژوهشی استان قزوین به نمایش در می آید.

هفته پژوهش و فناوري، فرصت مناسبي براي توجه و تمركز روي ابعاد مختلف امر پژوهش و فناوري در كشور است که فعالان این عرصه می توانند ضمن اطلاع از روندها و وضعيت موجود در كشور براي آينده، برنامه ريزي و اقدامات بهتري را در دستور كار قرار دهند.

انتخاب و معرفي برگزيدگان حوزه پژوهش و فناوري و تجليل از آنها و همچنين ايجاد فرصت تعامل بين فعالان اين حوزه از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است كه ضمن ارتقای شأن و جايگاه پژوهش و فناوري، بستر مناسبی براي ادامه راه، تقويت و توسعه پژوهش و فناوري كه ضامن پيشرفت واقعي كشور و ايجاد ثروت، رفاه و امنيت براي مردم است در ابعاد اجتماعي و فرهنگي فراهم می نمايد.

شایان ذکر است؛ این نمایشگاه با شعار "پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری، زیربنای اقتصاد مقاومتی" از روز 14 آذرماه 95 در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور استاندار کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد و تا 17 آذرماه علاقه مندان می توانند از آخرین دستاوردهای پژوهشی استان قزوین دیدن نمایند.

9001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها