در دو سطح حفظ و قرائت

مرحله استانی مسابقات قرآن کریم خانواده های سپاه برگزار شد

مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده پاسداران سپاه بیت المقدس در دو سطح حفظ و قرائت قران کریم در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۵۸۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، علی فرامرزی مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان شاغل و بازنشسته سپاه استان پیش از ظهر امروز در حسینیه شهرک شهید کاظمی سنندج برگزار شد.
 

وی افزود: در این مسابقات که به همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه بیت المقدس برگزار شد، 50 نفر از همسران و فرزندان کارکنان سپاه استان در دو رشته حفظ و قرائت قران کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

فرامرزی اعلام کرد: رشته حفظ قرآن کریم این مسابقات شامل حفظ سه، پنج، 10، 15، 20 و 25 جزء  و رشته قرائت نیز شامل ترتیل و تحقق می باشد که با داوری اساتید قرآنی مطرح کشور هم اکنون در حال برگزاری است. 

 

وی بیان کرد: مرحله مقدماتی نیز ماه گذشته در سطح شهرستان ها برگزار شد که افراد شرکت کننده در این دوره مسابقات استانی قرآن کریم برگزیدگان مرحله شهرستانی می باشند.

 مرحله استانی مسابقات قرآن کریم خانواده های سپاه برگزار شد

وی ادامه داد: افراد برگزیده در این دوره از مسابقات به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم خانواده پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ که اسفند ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می شود، راه می یابند.

مرحله استانی مسابقات قرآن کریم خانواده های سپاه برگزار شد 
 

مسئول مركز فرهنگی خانواده پاسداران سپاه بیت المقدس خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری اين مسابقات، نشر، ترويج و گسترش فرهنگ و معرفت قرآنی و همچنين آشنايی و انس هرچه بيشتر خانواده محترم پاسداران با قرآن كريم می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار