خبرهای داغ:
امام جمعه آبیک:

دانشجویان شهید، الگوی دانشجویان ما هستند

امام جمعه آبیک با تاکید بر الگو بودن دانشجویان شهید برای دانشجویان بیان کرد: دانشجویان ما باید انقلابی بار آمده و دشمن خو را بشناسند.
کد خبر: ۸۷۸۶۶۱۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سید ابوتراب موسوی خطیب نماز جمعه شهرستان آبیک در نماز جمعه این هفته شهرستان آبیک بیان کرد: باید کار فرهنگی به طور گسترده در دانشگاه های سرتاسر ایران عزیز فراگیر شده تا دانشجویان ما انقلابی بار آمده، دشمنان را بدرستی شناخته و مبانی انقلاب را جز اصول انقلاب قرار بدهند.

وی ادامه داد: چرا که بقای کشور و بقای انقلاب ما در گرو انقلابی بودن و سالم نگه داشتن محیط دانشگاه است.

خطیب جمعه آبیک در سالروز 16 آذر که مصادف است با روز دانشجو به مبارزات دانشجویان در سرنگون کردن نظام ستم شاهی اشاره و یادآور شد: دانشجویان ما باید از شهدای دانشجو الگو بگیرند.

وی شهادت حضرت امام حسن عسگری  را خدمت پيروانش تسلیت گفت و اظهار امیدواری کرد با عمل به دستورات الهی با پیروی از اهل بیت علیهم السلام و حرکت در راه ولایت فقیه راه سعادت خود را بیشتر از گذشته هموار کنیم.

موسوی در ادامه ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه در حله عراق که منجر به شهادت تعدادی زايرين کشورمان شد محکوم و از مدعيان حقوق بشر و حامیان تروریست انتقاد کرد که چگونه سکوت کردند.

وی همچنین حادثه ناگوار  قطار در مسیر مشهد تبریز که هموطنان زایر ما جانشان را از دست دادند ضمن تسلیت به خانواده های داغدار برای آنان صبر جلیل از درگاه خداوند متعال درخواست کردند.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها