خبرهای داغ:
در قزوین برگزار شد:

دوره تمدید کارت مربیگری درجه 2 و 3

یک دوره تمدید کارت مربیگری درجه 2و3 رشته ژیمناستیک در قزوین سالن شهید گرامی با مدرسی رضا خیرخواه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۶۸۶
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، یک دوره کلاس مربیگری تمدید کارت  در جه 2 و 3 در رشته ژیمناستیک در سالن شهید گرامی به مدت 3 روز برگزار شد، این کلاس ها زیر نظر فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران  انجام شد.

رضا خیر خواه سرمربی سابق تیم ملی واز مدرسان فدراسیون ژیمناستیک در این کلاس ها به عنوان  مدرس به کلاس های پایه  توجه و تاکیدات زیادی داشتند.

وی گفت: برای پیشرفت و توسعه ژیمناستیک در بعد قهرمانی بیشترین توجه را به پایه  کرد زیرا زیر ساخت قهرمان پروری است.آموزش های تئوری و عملی در بحث حرکات زمینی و وسایل و ابزار  علاوه بر آموزش به بحث  گذاشته شد و انتقال تجربه در این کلاس ها به خوبی انجام شد.

رضا خیر خواه مربی خوش فکر قزوینی از نخبگان مربیگری در رشته ژیمناستیک و مدرس فدراسیون  ژیمناستیک جمهوری اسلامی می باشد که شاگردان و مربیان زیادی را برای توسعه این رشته پرورش داده است.

کامران دادودی دبیر هیت ژیمناستیک استان قزوین درپایان این کارگاه آموزشی و با زآموزی گفت: اخلاق پروری و توجه به بعد اخلاق و رفتار در کنار قهرمان پروری باید از شاخصه های شما مربیان باشد و سعی کنید از اعتمادی که اولیا در این رشته به شما دارند  در جهت ترویج درست این رشته گام بردارید.

1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها