خبرهای داغ:
فولادگر:

به دولت گفته بودیم اگر زنگنه وزیر شود در داگاه کرسنت محکوم می شویم

فولادگر با اشاره به محکومیت 18 میلیون دلاری ایران در پرونده کرسنت گفت: ایران می توانست خود شاکی باشد اما چون همان وزیر آلان هم بر سر پست خود باقی است محکوم شدیم.
کد خبر: ۸۷۸۶۷۴۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: در زمان انتخاب وزرا به دولت گفتیم که بهتر است که آقای زنگنه وزیر نشود تا در پرونده ی کرسنت ایران خود شاکی باشد اماچون همان وزیر که در زمان او تخلف صورت گرفته دوباره بر مسند وزارت قرار گرفت در دادگاه محکوم شدیم.

وی گفت: آنچه شرایط کشور را امروز حساس کرده در همه بخش های اجتماعی، فرهنگی و سیاست داخلی و خارجی انقلابی عمل نکردن است.

وی با تاکید برا اینکه تداوم انقلاب اسلامی به انقلابی گری بخش های مختلف آن برمی گردد و اگر مسئولین از این اصل غفلت کنند نظام اسلامی مانند دیگر گشور ها در نظام سلطه هضم خواهد و علاوه بر آن به کشوری سرافکنده از انقلابی گری در میان کشور هایی که چشم به مقاومت ملت ایران دوخته اند تبدیل خواهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود دغدغه اصلی نظام در حال حاضر فرهنگ و اقتصاد است و این به معنای آن نیست که در بخش های سیاسی و امنیتی و دفاعی دغدغه نیست بلکه در این بخش ها موفقیت ما بیشتر و آسیب ها کمتر بوده اما در اقتصاد و فرهنگ هم آسیب ها بیشتر است هم موفقیت کمتر.

وی با اشاره به مذاکرات گفت: نقاط قوت ما در مذاکرات موضوعات منطقه ای و دفاعی بود و اگر هم امتیاز های زیادی دادیم به خاطر مشکلات اقتصادی و فرهنگی بود این بار به دوش دولت است و این بهانه است که قانون نداریم زیرا خود دولت باید لایحه به مجلس بیاورد و در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کند.

فولادگر با اشاره به اینکه هرگاه دولت لایحه نیاورد مجلس طرح می دهد افزود نطقه ی ضعف اصلی مجلس در نظارت ضعیف است.

ارسال نظرات