رئیس سازمان حج و زیارت:

اقدامات مردمی بسیج جامعه پزشکی موتوری محرک برای پیشرفت بسیج است

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بسیج جامعه پزشکی توانسته ارتباط خوبی با مردم ایجاد کند و این استقبال خود یک موتور محرک برای پیشرفت بسیج است.
کد خبر: ۸۷۸۶۷۵۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت درباره نقش بسیج جامعه پزشکی در محرومیت‌زدایی مناطق محروم گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که تاکید فرمودند "جنس مدیریت اقتصاد مقاومتی مدیریت جهادی و بسیجی است همچنین پشتیبانی تفکر بسیجی را طلب می‌کند"، پس به این شکل می‌توان انتظار داشت تا اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کند.

وی ادامه داد: بسیج معمولاً به دلیل نوع رفتار مردمی که دارد در متن مردم است و ریشه فعالیت بسیج به ویژه بسیج جامعه پزشکی در حوزه مناطق محروم قرار دارد.

اوحدی، با اشاره به ورود و اقدامات بسیج جامعه پزشکی در بسیاری از امور اجتماعی گفت: بسیج آسیب شناسی در حوزه صنعت انجام داده است، همچنین اقدام بسیار ارزشمندی در حوزه کشاورزی را پیش برده است، اقدامات بسیج در حوزه مهندسی، فناوری و همچنین پزشکی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بسیج در حوزه پزشکی کار خود را از مناطق محروم شروع کرده و به دلیل نوع رفتار مردمی که وجود داشته ارتباط خوبی با مردم ایجاد کرده است که این استقبال خود یک موتور محرک برای پیشرفت بسیج شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه شتاب بسیار خوب و دستاوردهای موجود قطعاً نشان از این است که نگاه بسیج نگاه توسعه‌ای است، خاطرنشان کرد: باید همه مجموعه‌ها کمک کنند تا توسعه به شکل مطلوبی انجام شود.


ارسال نظرات