مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان:
کارمندان 30 دستگاه اجرایی برای مشارکت در مساعدت‌های مالی به بیماران تحت پوشش مرکز مهرانه داوطلب شدند.
کد خبر: ۸۷۸۶۸۵۷
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان از اعلام داوطلبانه کارمندان 30 دستگاه اجرایی برای مشارکت در مساعدت‌های مالی به بیماران تحت پوشش این مرکز خبر داد و گفت: مهرانه آماده عقد قرارداد با کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان است تا در قالب کسر از حقوق کارمندان داوطلب گامی مؤثر در ارائه خدمات باکیفیت به مبتلایان بردارد.

مهندس اصغر وثوق با بیان این‌که مهرانه مؤسسه‌ای غیرسیاسی و کاملاً مردمی است، اظهار کرد: این خصیصه بارز سبب شده است تا مهرانه دوستان زیادی از هر طیف و گروهی داشته باشد که صمیمانه تمایل دارند مسئولان ذی‌ربط را در رسیدن به اهداف از پیش تهیه شده مهرانه یاری کنند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان، مهرانه را از مراکز مهم درمان بیماران سرطانی کشور به لحاظ امدادی و پزشکی عنوان کرد و گفت: دستاوردهای امروز مهرانه حاصل کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران زنجانی است.

مهندس وثوق با بیان این‌که انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان از محل چاپ بنر، انواع قلک‌های مهرانه در منازل، مغازه‌ها و اماکن پرتردد و سایر کمک‌های خیران را دریافت می‌کند، خاطرنشان کرد: کسر از حقوق در ادارات از دیگر منابع درآمدی مهرانه است به طوری که تاکنون این انجمن موفق به عقد قرارداد با 30 اداره و دستگاه اجرایی با هدف مشارکت داوطلبانه کارمندان برای کمک به بیماران نیازمند درمان شده است.

وی ابراز کرد: مهرانه آمادگی دارد در صورت ابراز تمایل دستگاه‌های اجرایی استان و با هدف نشر و ترویج فرهنگ مهرورزی برای کسر از حقوق کارمندان قرارداد لازم را منعقد کند.

ارسال نظرات