تیم هیات تکواندوی زنجان توانست با 7 برد، یک تساوی و کسب 22 امتیاز جشن قهرمانی را در خانه خود بگیرد.
کد خبر: ۸۷۸۶۸۶۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، اختتامیه با حضور آیت ا... خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، مدیر کل ورزش و جوانان استان، رئیس فدراسیون تکواندو، اعضای شورای شهر، خانواده شهید پرویز عطایی بنیانگذار تکواندو در زنجان و جمعی از مسئولان و پیشکسوتان ورزش استان برگزار شد.

در سه هفته پایانی این رقابت‌ها که به میزبانی شایسته زنجانی‌ها و با استقبال پرشور تماشاچیان خونگرم این شهرهمراه بود، تیم هیات تکواندوی زنجان توانست با 7 برد، یک تساوی و کسب 22 امتیاز جشن قهرمانی را در خانه خود بگیرد.

تیم هیات تکواندوی شمال‌شرق نیز با 6 برد، یک تساوی، یک باخت، 19 امتیاز و تفاضل 34 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم لوازم خانگی کن با 6 برد، یک تساوی، یک باخت، 19 امتیاز و تفاضل 26 امتیاز به مقام سوم رسید.

تیم‌های اسدی فریدونکنار، هيات تكواندوی بند پي، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، هیات تکواندوی قایمشهر، پاس قوامین و باشگاه یزدان به ترتیب در جایگاه‌های چهارم تا نهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

گفتنی است در پایان مسابقات بهترین داور محمدرضا طاهری نسب از سیستان و بلوچستان، فنی‌ترین بازیکن علیرضا حسین پور از اسدی فریدون کنار، بهترین سرمربی محمد علوی از هیات تکواندوی زنجان، بهترین سرپرست کیومرث چگینی از لوازم خانگی کن، کاپ اخلاق تیم هيات تكواندوی بند پي انتخاب شدند.

ارسال نظرات