سهل‌انگاری مسؤولان در موضوع برجام باعث شد تا بهای سنگینی بپردازیم

نماینده سابق مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: سهل‌انگاری مسؤولان باعث شد تا بهای سنگینی بپردازیم و حالا کسانی که اجازه نمی‌دادند حتی کسی برجام را نقد کند و روی آنها اسم‌هایی از قبیل دلواپسان می‌گذاشتند باید پاسخگوی مردم باشند.
کد خبر: ۸۷۸۶۸۷۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس،ابوالقاسم جراره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به تصویب قانون داماتو از سوی سنای آمریکا اظهار داشت: بحث تمدید مجدد تحریم‌های ایران نشان می‌دهد آمریکا هیچ وقت نگاه مثبتی برای حل مشکل با ایران ندارد، آمریکایی‌ها با تحریم مجدد در واقع برخلاف برجام عمل کردند و آن را به‌طور کل نقض کردند.

وی در همین رابطه افزود: آمریکایی‌ها با این کار نشان دادند هیچ وقت نباید به آنها اعتماد کرد و در واقع اعتماد به آمریکا سهل‌انگاری، کوته‌فکری و ساده‌لوحی است.

جراره ادامه داد: سهل‌انگاری مسؤولان در موضوع برجام باعث شد تا بهای سنگینی بپردازیم، بنابراین حالا کسانی که اجازه نمی‌دادند حتی کسی برجام را نقد کند و روی آنها اسم‌هایی از قبیل دلواپسان می‌گذاشتند باید پاسخگوی مردم باشند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، بندر خمیر و ابوموسی در مجلس نهم گفت: مسؤولان در رابطه با برجام فرصت‌سوزی کردند، فرصتی که با خون شهیدان به دست آمده بود و می‌توانستیم با آن از دشمنان امتیاز بگیریم اما حالا فرصتمان سوخته و تنها چیزی که باقی‌مانده شادی دشمنانمان از پیروزی مقابل ماست.

وی خاطرنشان کرد: حضرت آقا بارها فرمودند به دشمن اعتماد نکنید اما متأسفانه این‌چنین نشد و درحالی‌که در حین مذاکرات هم آمریکایی‌ها دست از تهدید برنمی‌داشتند و مسؤولان به آنها اعتماد کردند و حالا باید بهای سنگینی در قبال آن بپردازیم.

جراره بیان داشت: متأسفانه مشکلات کنونی کشور ما بیشتر از اینکه مربوط به تحریم‌ها باشد به تدبیر داخلی بازمی‌گردد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آقای روحانی از ابتدای حضورش در ریاست جمهوری نگاهش به برجام بود و همه چیز را به نوعی رها کرده بود و چشم امید به دشمن داشت به همین خاطر از بهبود وضعیت داخلی هم غافل شد و نتوانست از فرصت‌های داخلی استفاده کند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: به نظر من این تجربه خوبی برایمان شد تا دیگر به دشمن دل نبندیم و مردم هم حالا فهمیدند آمریکایی‌ها غیرقابل اطمینان هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار