خبرهای داغ:
دبیر ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در سمنان خبر داد
دبیر ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان از برگزاری همایش وقف و رسانه و تجلیل از یاوران وقف در مرکز این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۶۸۸۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، بهنام مطلبی به مناسبت دهه وقف اظهار داشت: برگزاری همایش وقف و رسانه و تجلیل از یاوران وقف در سمنان انجام خواهد شد؛ این همایش در روز سه‌شنبه در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مراسم، از خدمات یک‌ساله اصحاب رسانه و مطبوعات که بیشترین همکاری را در تولید و انتشار اخبار مربوط به سنت حسنه وقف داشته‌اند، قدردانی می‌شود.

دبیر ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان افزود: در این همایش، در سه بخش فعالان رسانه در حوزه وقف، یاوران وقف استان و یاوران وقف شهرستان سمنان تجلیل خواهیم داشت.

دبیر ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان از برپایی نمایشگاه عملکرد یک‌ساله گذشته اداره کل اوقاف در سراسر استان در امامزاده یحیی (ع) سمنان خبر داد.

مطلبی برگزاری نشست صنفی با صنوف مختلف و فعال در جامعه دانشجویان و دانشگاهیان، جامعه پزشکی، حوزه علمیه و طلاب، بازاریان، کشاورزان، باغداران و صنوف دیگر را یکی از برنامه‌های مهم دهه وقف در استان سمنان بیان کرد.

وی افزود: برپایی ایستگاه‌های همه واقف باشیم و ارائه مشاوره به خیران و کسانی که می‌خواهند به‌صورت انفرادی، مشارکتی و دسته‌جمعی موقوفاتی ایجاد کنند، در دستور کار قرار دارد.

دبیر ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان گفت: مراسم کلنگ زنی و شروع عملیات عمرانی حدود 6 پروژه در ساخت و سرمایه‌گذاری موقوفات و در جوار بقاع متبرکه نیز انجام می‌شود.

مطلبی بیان کرد:‌ برنامه‌های متنوع دیگری ازجمله عیادت از بیماران و اهدای گل و دسته تبرکی به آن‌ها در بیمارستان‌ها، طرح ویزیت رایگان بیماران در جوار امامزادگان شاخص استان در هر شهر حداقل یک امامزاده و حداقل یک روز، برنامه انس با قرآن و دیدار با ایثارگران و برنامه‌های دیگری در دهه وقف در سمنان پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها