منصور فرهادی جوان مخترع هرمزگانی در مسابقات اختراعات جهان در کشور کره جنوبی موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شد.
کد خبر: ۸۷۸۶۸۸۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از  خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور فرهادی جوان نخبه هرمزگانی با ساخت دستگاه آشکارساز حریق هسته‌ای با شرکت در مسابقات جهانی در کشور کره جنوبی موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی این مسابقات شد و مدال نقره را برای کشور به ارمغان آورد.

منصور فرهادی دقایقی پیش طی تماسی تلفنی از سئول کره جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: مسابقات اختراعات جهان از سوی فدراسیون جهانی مخترعان با حضور 32 کشور بزرگ دنیا و 600 شرکت‌کننده در کره جنوبی برگزار شد.

وی افزود: تیم‌های روسیه، چین، آمریکا، کره جنوبی و لهستان ازجمله شرکت‌کنندگان در این مسابقات بودند که در شاخه هسته‌ای کشور روسیه مقام اول را کسب و بنده به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در جایگاه دوم و نائب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دادم.

این جوان مخترع هرمزگانی در پایان با تشکر از تمامی کسانی که در این موفقیت وی را یاری کرده‌اند خاطرنشان کرد: از زحمات پدر، مادر و همسرم و همچنین تمامی دوستانم و نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس و همچنین برخی از مدیران استانی، شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس به جهت همکاری با اینجانب تقدیر و تشکر می‌شود.
ارسال نظرات